شکری در تذکر شفاهی

آقای وکیلی شما سخنگوی فتنه‌گران هستید؟|چرا مرغ در شهرستان‌ها پیدا نمی‌شود

نماینده مردم تالش در مجلس گفت: آقای وکیلی شما روابط عمومی دولت هستید؟ شما باید جایگاه خود را مشخص کنید. آیا شما سخنگوی فتنه‌گران هستید که این پست جدید را به شما تبریک عرض می‌کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، محمود شکری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس گفت: به آقای وکیلی پست جدیدشان یعنی سخنگوی فتنه‌گران را تبریک عرض می‌کند.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: آقای وکیلی فتنه کردید و امروز این بلا را بر سر مردم بیاورید و این مشکلی که در اقتصاد ایجاد شده است مربوط به فتنه است ضمن این‌که نارضایتی مردم نیز بخشی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فتنه است. به نظر می‌رسد که در سال ۸۸ این کارها را انجام دادید که امروز به اینجا برسید.

نماینده مردم تالش در مجلس تصریح کرد: آقای وکیلی شما روابط عمومی دولت هستید؟ ضمن این‌که شما باید جایگاه خود را مشخص کنید و آیا شما سخنگوی فتنه‌گران هستید که این پست جدید را به شما تبریک عرض می‌کنم.

شکری خاطرنشان کرد: آقای مطهری رئیس جلسه صحن علنی امروز نباید ناعادلانه رفتار کند و نباید قضاوت نامربوط داشته باشد و شما حق ندارید که یکطرفه رفتار کنید البته خود شما هم در جمع دیدارکنندگان با یکی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سران رفته بودند و به همین دلیل این گونه رفتار می‌کنید.

وی اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انتخاب و انتصاب آیت‌الله رئیسی به ریاست  قوه قضائیه به از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سوی مقام معظم رهبری تبریک عرض می‌کنم که این انتخاب توانسته امیدی در جامعه برای برقراری عدالت و مبارزه با فساد و فسادگران ایجاد کرده است و برای آقای رئیسی آرزوی موفقیت دارم.

شکری در تذکر دیگری به حسن روحانی رئیس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جمهور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گفت: چرا مسئولان شما در استان گیلان اجازه ندادند نمایندگان مردم مشکلات و مطالبات مردم را بیان کنند، ضمن این‌که آقای رئیس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جمهور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اگر مردم در سفر نتوانند حرفشان را به شما نزنند و با توجه به این‌که وقت ملاقات حضوری نمی‌دهید و معاون حقوقی شما هم به نمایندگان وقت ملاقات نمی‌دهد، پس چه زمانی نمایندگان مردم باید درد مردم را به  رئیس دولت برسانند.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: آقای رئیس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جمهور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گفته است من هر روز قیمت اجناس را از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بازار می‌گیرم و با مشکلات آشنا هستم، اما به نظر می‌رسد که شما باید توضیح دهید که چند برابر شدن قیمت اجناس چرا رخ می‌دهد و چرا به مسئولان دولت‌تان تذکر نمی‌دهید و اینها را تنبیه نمی‌کنید.

وی با بیان این‌که ایران صادرکننده مرغ است و چرا رئیس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جمهور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در این باره اقدام لازم را انجام نمی‌دهد و چرا مرغ در شهرستان‌ها پیدا نمی‌شود و اگر مردم بخواهند آن را تهیه کنند باید چند برابر قیمت آن بخرند.

Share