مدیرعامل تعاون روستایی گیلان خبر داد

آغاز توزیع میوه بازار شب عید از ۲۵ اسفند در گیلان

رامین گیلانشاهی مدیرعامل تعاون روستایی گیلان از توزیع میوه تنظیم بازار شب عید پس از ۲۵ اسفندماه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  به نقل از فارس، رامین گیلانشاهی با اشاره به میزان ذخیره سیب پرتقال برای تنظیم بازار شب عید گیلان اظهار کرد: ۷۰۰ تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب برای تنظیم بازار شب عید در گیلان ذخیره‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش ذخیره‌سازی را در گیلان شاهد هستیم افزود: تعاون روستایی سال گذشته ۶۰۰ تن پرتقال و ۵۰۰ تن سیب را برای تنظیم بازار شب عید در گیلان توزیع کرده است.

مدیرعامل تعاون روستایی استان گیلان با اشاره به میزان قیمت و زمان عرضه میوه بازار شب عید گفت: قیمت و‌ زمان عرضه میوه شب عید قبل از ۲۵ اسفند در جلسه راهبردی تنظیم بازار گیلان تعیین و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گیلانشاهی با اشاره به قیمت هر کیلوگرم سیب در سال گذشته دو هزار و ۵۰۰ و هر کیلوگرم پرتقال را یک هزار و ۵۰۰ تومان اعلام بیان کرد: در کمیته راهبردی استان قیمت سیب و پرتقال نسبت به قیمت بازار حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد ارزان در تعیین و تعاون روستایی فعالیت خود را پس‌ازآن آغاز خواهد کرد تا قیمت‌ها منطقی‌تر شود.

وی از آغاز سازوکارهای عرضه میوه شب عید در گیلان خبر داد و گفت: چادر توزیع میوه تنظیم بازار شب عید در سراسر استان گیلان هم‌اکنون در حال برپایی است در حال آغاز است.

Share