بعد از راهپیمایی 22 بهمن صورت گرفت

ژاپن‌گردی حاج حسن خسته‌بند، علی لاریجانی و جمعی از نمایندگان

رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به ژاپن به همراه هئیت همراه، سفیر و رایزن سیاسی از بزرگراه زیرآبی آکولاین توکیو، مرکز فناوری های نوین پاناسونیک، از مجموعه حمل و نقل منوریل و مترو پایتخت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز ( دوشنبه، ۲۲ بهمن ماه ) پس از شرکت در مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،  تهران را به مقصد ژاپن ترک کردند و پس از دو روز وارد ایران شدند.

بر اساس این گزارش علیرضا رحیمی نماینده تهران، شهباز حسن پور بیگلری نماینده سیرجان، اسدالله قره خانی نماینده علی آباد کتول، حسن خسته بند نماینده بندرانزلی، قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه، و جمعی از مدیران دکتر لاریجانی را در این سفر همراهی می کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به ژاپن به همراه هئیت همراه، سفیر و رایزن سیاسی از بزرگراه زیرآبی آکولاین توکیو، مرکز فناوری های نوین پاناسونیک، از مجموعه حمل و نقل منوریل و مترو پایتخت بازدید کرد. همچنین دکتر علی لاریجانی به همراه هیأت همراه با رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن دیدار کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه هیأت همراه ضمن دیدار و گفت و گو با رئیس و جمعی از نمایندگان مجلس مشاوران ژاپن و از پارلمان نمایندگان از صحن این مجلس بازدید کردند.

همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به کشور ژاپن با رئیس مؤسسه امور بین الملل وزارت خارجه ژاپن و رؤسای شرکت های تجاری و مراکز مطالعاتی ژاپن دیدار و گفت و گو کرد.

Share