از هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته دوم

پیروزی ارزشمند داماش گیلان و شهرداری فومن | چوکا در دقیقه ۹۰ تن به شکست داد

هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته دوم در دو گروه الف و ب برگزار شد و حاصل آن دو پیروزی و یک شکست برای نمایندگان گیلان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال با برگزاری ۱۲ دیدار در گروه‌های دوگانه این رقابت‌ها به پایان رسید.

پیروزی داماش در فرگی‌تایم

تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت ۱۴:۳۰ در حضور بیش از دو هزار تن از هواداران خود در ورزشگاه سردار جنگل رشت در هوایی سرد و بارانی در گروه الف رقابت‌های لیگ دسته دوم به مصاف شهرداری همدان رفت.

جاسم یاسرالهایی، محمد مختاری، امید قربانی، آرمین منفرددوست، میلاد پورمحسن، میثم میرپسندیده، جابر نصیری، مرتضی حیدری، عباس کندل، میلاد پورصف شکن و علی آل کثیر در این بازی برای داماش به میدان رفتند.

تیم فوتبال داماش گیلان در نیمه نخست هر چه زد به دربسته خورده و هیچ‌یک از موقعیت‌های داماش تبدیل به گل نشد، شاگردان سیامک فراهانی در نیمه دوم چهره‌ای هجومی‌تر به خود گرفته و در دقیقه ۶۳ توسط مهاجم زهردار خود میلاد پورصف‌شکن به گل دست یافتند.

شهرداری همدان برای رسیدن به گل تساوی تنها به ۹ دقیقه زمان نیاز داشت، تیم میهمان در دقیقه ۷۲ توسط میلاد باقری بازی را به‌تساوی کشاند، لاجوردی‌پوشان شهر باران که همه‌چیز را ازدست‌رفته می‌دیدند روی به بازی انتحاری آورده و در دقیقه ۹۰ توسط میثم فرزانه مهاجم تعویضی خود گل برتری را به ثمر رساندند، این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود داماش خاتمه یافت.

شهرداری فومن با پیروزی به جمع مدعیان پیوست

تیم فوتبال شهرداری فومن در گروه ب رقابت‌های لیگ دسته دوم از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه تختی رامشیز به مصاف استقلال این شهر رفت.

مهدی رحیم زاده، سعید دلاور، مصطفی حبیبی، حسین میرزا حسن‌پور، محمدرضا الماس خاله، علی عادلی، میلاد حسن‌پور، حسین محبی، مجتبی رستمی، سعید مرتضوی و سجاد اخباری در این بازی برای شهرداری فومن به میدان رفتند.

دیدار دو تیم در نیمه نخست چنگی به دل نزد و معدود تماشاگران حاضر در ورزشگاه شاهد بازی کم افت و اخیری بوده و دیدار با تساوی خاتمه یافت.

نیمه دوم ملقب به نیمه مربیان از سوی دو تیم هجومی دنبال شد و این فومنی‌ها بودند که توسط سعید مرتضوی مهاجم سابق داماش گیلان به گل دست یافتند، این گل تا پایان مسابقه پابرجا باقی ماند و شهرداری فومن با پیروزی اقتصادی یک بر صفر مقابل استقلال رامشیز به جمع مدعیان صعود به لیگ دسته اول پیوست.

شکست دقایق پایانی چوکا در اهواز

تیم فوتبال چوکا تالش در هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته دوم و از گروه الف این رقابت‌ها در اهواز به مصاف فولاد نوین این شهر رفت.

مصطفی زینعلی، سیدهادی موسوی، نیما دلاوری، امیر تیزرو، حسین آفرین‌زاد، رضا بهمئی، رضا اعتمادی، محمد نوروزی، سجاد عسگری، احسان عبدی و محمد جعفری در این بازی برای چوکا به میدان رفتند.

چوکایی‌ها که برای پیوستن به جمع مدعیان صعود به سه امتیاز دیدار مقابل فولاد نوین نیاز مبرمی دارند، شاگردان عبدالهی‌نژاد پس از شکست در دربی گیلان امیدوار است پیروزی دیدار رفت را این بار در اهواز تکرار کند.

دیدار دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت و این فولادی‌ها بودند که در وقت‌های اضافه موفق به گلزنی شده و بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید، چوکا با این شکست از جمع مدعیان صعود به لیگ یک دورتر و دورتر شد.

تیم فوتبال داماش گیلان و چوکا تالش در پایان هفته بیستم به ترتیب با کسب ۳۷ و ۲۹ امتیاز در مکان‌های دوم و پنجم جدول لیگ دسته دوم در گروه الف جای گرفتند، شهرداری فومن با کسب ۲۷ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم‌های دوم تا چهارم جدول، در مکان پنجم جدول گروه ب قرار گرفت.

Share