در استادیوم شهرداری کرمان؛

پیروزی ارزشمند داماش گیلان در کرمان| صعود داماش به رتبه دوم جدول

تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم شهرداری کرمان میهمان مس نوین کرمان بود که در نهایت با یک گل این بازی را به سود خود به پایان رسانید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در چهارچوب هفته هفدهم از رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم شهرداری کرمان میهمان مس نوین کرمان بود که در نهایت با یک گل این بازی را به سود خود به پایان رسانید.

جاسم یاسرالهایی، محمد مختاری، امید قربانی، آزاد جعفرزاده، مصطفی آقاجانی، میثم میرپسندیده، جابر نصیری، سعید طالبی (کنعان طاهرنژاد) ، میلاد پورصف شکن، میثم فرزانه (عباس کندل) و علی آل کثیر (مرتضی حیدری) در این بازی برای داماش به میدان رفتند.

تک گل داماشی ها در این بازی را میلاد پورصف شکن در دقیقه ۱۴ از روی نقطه پنالتی وارد دروازه مس نوین کرمان کرد.

داماشی ها با کسب این پیروزی از ۱۵ بازی خود ۳۰ امتیازی شده و در جایگاه دوم جدول رده بندی گروه الف لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور قرار گرفت.

در جدول مسابقات، خوشه طلایی ساوه که این هفته استراحت داشت با ۳۲ امتیاز در صدر است و چوکای تالش با ۱۶ بازی و ۲۹ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

داماشی ها که می بایست هفته آینده دربی گیلان را برابر چوکای تالش در رشت برگزار می کردند، به دلیل برگزاری مرحله نیمه نهایی جام حذفی دیدارشان به تعویق می افتد.

داماش طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته مسابقات، روز دوشنبه ۸ بهمن در مرحله نیمه نهایی جام حذفی پذیرای سایپا تهران است. شنیده ها حاکیست احتمال دارد که روز برگزاری این مسابقه دستخوش تغییر شود.

 

Share