سردار نقدی در رشت:

ولایت فقیه ستون خیمه آزادی است ‌و هرگز منجر به دیکتاتوری نشده است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با تأکید براینکه نباید مشکلات کشور را به رهبری و انقلاب ربط دهیم، گفت: مشکلات موجود در کشور زائیده عوامل داخلی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدرضا نقدی صبح چهارشنبه در همایش روشنگری و تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی که در سالن شهدای ناجا رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهارکرد: انقلاب در شرایطی به چهل سالگی رسیده است که با قوت پیش می رود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با اشاره به دستاوردهای ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی، افزود: در چهل سالگی انقلاب ما فتوحاتی داشته‌ایم که فتح خرمشهر در مقابل آن ناچیز است و برای فهم بیشتر این موضوع می توانیم نقشه عراق و سوریه و شکست داعش را با نقشه خرمشهر مقایسه کنیم.

سردار نقدی با اشاره به شکست‌های آمریکا در منطقه، گفت: آمریکایی‌ها در همه صحنه‌ها در منطقه شکست خورده‌اند، در لبنان، سوریه یا عراق تمامی نقشه‌های آنان با شکست مواجه شد.

وی ادامه داد: در چهل سالگی انقلاب اسلامی شکست‌های آمریکا با پیشرفت‌های انقلابی اسلامی همراه شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به گذشت چهل سال از عمر انقلاب اسلامی اشاره و تصریح‌کرد: به رغم تلاش دشمن برای نفوذ فرهنگی در میان جامعه به ویژه جوانان ایران اسلامی امروز می‌بینیم که بیش از ۲ میلیون نفر به ویژه جوانان پای پیاده برای زیارت امام حسین (ع) در ایام اربعین به کربلا سفر می‌کنند این نشان دهنده شکست دشمن در هجمه فرهنگی علیه انقلاب و جوانان است.

وی با اشاره به دستاوردهای کلان انقلاب اسلامی و تغییر مسیر تاریخ توسط انقلاب ایران، ادامه داد: روز گذشته «سید حسن نصرالله» این موضوع را در سخنرانی خود مطرح کرد. انقلاب ابهت و چهره ابرقدرت‌ها را نابود کرد.

سردار نقدی با بیان اینکه امروز آمریکا و سایر ابرقدرت ها در تمام اهداف علیه ملت‌های آزاده خود شکست خورده‌اند، افزود: همیشه ایام شاهد این بودیم که هرچیزی که ابرقدرت‌ها می خواستن همان شده اما امروز می بینیم که آمریکا و سوریه شکست خورده و نتوانست بشار اسد را تغییر دهد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران همچنین در ادامه به وجود برخی مشکلات در بخش‌های مختلف در کشور اشاره کرد و گفت: منشأ مشکلات داخلی بوده و زاییده عوامل داخلی است.

وی با بیان اینکه استقلال، آزادی و مردم سالاری دینی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است، بیان‌کرد: نباید انتظار بیجا از رهبر انقلاب داشته باشیم، رهبری معظم بارها فرمودند نباید به مذاکرات خوشبین باشیم.

سردار نقدی همچنین به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور اشاره و تصریح‌کرد: اینکه مسئولی برجام را مهمتر از نفس کشیدن می دانست باید انتظار چنین چیزی نیز داشته باشیم این انتخاب خودمان بود بنابراین نباید نتیجه ان را به رهبری و انقلاب ربط دهیم.

وی با اشاره به تجربیات کسب شده در طول ۴۰ سال گذشته، افزود: ولایت فقیه ستون خیمه آزادی است ‌و هرگز منجر به دیکتاتوری نشده هر جایی که مردم به فرد یا جریانی رأی داده‌اند ولایت فقیه از آرای مردم حمایت کرد باید واقف باشیم که رهبری در همه انتخابات‌ توصیه می‌کنند که به فردی رای دهیم که ساده‌زیست بوده و اعتقاد عمیق به انقلاب اسلامی و ظرفیت‌های داخلی داشته باشد.

معاون فرهنگی و احتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب همواره از انقلاب حراست و پاسداری کرده‌اند، گفت: ایشان با احترام به آرای مردم از همه دولت‌ها نیز حداکثر حمایت را می کنند اما زمانی که مشاهده کرده حلال و یا حرام خدا عوض شده و یا استقلال، آزادی و امنیت کشور و نظام تحت الشعاع بوده ایستادگی می کنند.

وی یادآورشد: در برابر ابطال انتخابات سال ۷۶ چه کسی ایستادگی کرد؟ سال ۷۸ در فشار تعویق انتخابات رهبر انقلاب ورود کردند تا انتخابات به موقع برگزار شود یا در سال ۸۸ ایشان یک تنه در حفاظت از آرای مردم ایستادند.

Share