غالب سفرا به کیهان می‌آیند

واکنش کیهان به دیدار شریعتمداری با سفیر کره‌جنوبی: دیدار کردم که کردم!

این اولین بار نبود که سفیر یک کشور خارجی به مؤسسه کیهان آمد. غالب سفرا به کیهان می‌آیند و این اتفاق بارها رخ داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روزنامه کیهان به انتشار عکس یادگاری حسین شریعتمداری با سفیر کره جنوبی در وبسایت این سفارتخانه واکنش نشان داد.

یک سایت خبری منتسب به مدعیان اصلاحات در مطلبی نوشت: «با توجه به اینکه ارتباط اهالی رسانه هر کشوری با سفارتخانه‌های کشورهای دیگر جهت معرفی دستاوردهای آن کشور و گفتمان فرهنگ‌ها موثر است، آیا آقای حسین شریعتمداری این حق را برای دیگر همکاران رسانه‌ای خود قائل است که آنها هم بدون هیچ دغدغه و نگرانی خاصی فارغ از انگ‌های روزنامه کیهان از سفارتخانه‌ها بازدید کنند و ادامه داد؛ سؤال مهم‌تر از مدیر مسئول محترم کیهان این است که ایشان بر اساس چه جایگاه حقوقی در سفارتخانه کره‌جنوبی حاضر و  با سفیر محترم آن کشور در خصوص افزایش همکاری‌های دو کشور مذاکره و تبادل نظر کردند!».
اما اصل ماجرا چه بود؟

روز سه‌شنبه، سفیر کره جنوبی با حضور در مؤسسه کیهان با آقای حسین شریعتمداری دیدار می‌کند. تا اینجای کار ادعای این رسانه مدعی اصلاحات مبنی بر حضور مدیرمسئول کیهان در سفارت کره جنوبی و داستان‌سرایی بابت این موضوع رد می‌شود. تصاویر منتشر شده در سایت کره‌جنوبی هم نشان می‌دهد این دیدار در مؤسسه کیهان صورت گرفته است.

این اولین بار نبود که سفیر یک کشور خارجی به مؤسسه کیهان آمد. غالب سفرا به کیهان می‌آیند و این اتفاق بارها رخ داده است.

 

Share