نقد رئیس جمهور حساب و کتاب خودش را دارد

واکنش‎ها به ماجرای مجادله لفظی تند ضرغامی و روحانی

گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان با انتقاد از موضع ضرغامی در کانال خود نوشت: ‏شان حقوقی رئیس جمهور (هر کس که باشد)از ملت و نظام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا برخی از فعالان رسانه ای روایتی از جدال لفظی عزت ا… ضرغامی  با رئیس جمهور در جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح کردند که با واکنش کاربران شبکه های اجتماعی روبه رو شد.
دو روز پیش محمد ایمانی عضو شورای سردبیری روزنامه کیهان طی یادداشتی در کانالش نوشت: آقای ضرغامی در جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی خطاب به روحانی گفته این حرف‌ها چی بود که شما درباره حجاب و فضای مجازی و فیلترینگ در وزارت ارتباطات گفتید؛ بعضی از این سخنان غیر واقعی و برخی دیگر معارض ارزش‌های اسلامی و انقلابی است. در پاسخ روحانی نیز گفته؛ من نباید به شما جواب بدهم، پاشو برو بیرون! ضرغامی هم پاسخ داده که شما نمی‌توانید اعضای شورا را بیرون کنید. پس از آن، روحانی از جلسه بیرون رفته و به انتقاد ضرغامی که اعتراض برخی دیگر از اعضا هم بوده، پاسخ نداده است.
علی نادری سردبیر سابق رجانیوز هم در استوری اینستاگرام خود مدعی شد: روحانی به ضرغامی میگه به شما ربطی نداره من چی گفتم. ضرغامی هم میگه به خودت و همه کس و کارت ربط نداره، به من ربط داره شما باید این جا توضیح بدید چرا این حرف ها را زدی. نادری در ادامه مانند روایت ایمانی را نقل کرده با این تفاوت که به نوشته نادری «روحانی میگه تا ضرغامی تو جلسه باشه من شرکت نمی کنم.»
در همین باره عبدا… گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان با انتقاد از موضع ضرغامی در کانال خود نوشت: ‏شان حقوقی رئیس جمهور (هر کس که باشد)از ملت و نظام است. نباید در جمع زیر دست یا زمانی که مدیر جلسه است چشم در چشم یا انگشت در چشم و دو به دو تا مرز شکستن او پیش‌رفت، اشتباه است. نگوییم این روحانی با اون مواضع حقش هست.شان حقوقی ارجح است. ادبیات فاخر و کوتاه آمدن طرف مقابل معقول تر است.»
از طرف دیگر برخی از چهره ها هم از رفتار ضرغامی دفاع کردند. توحید عزیزی فعال رسانه ای اصولگرا، در توئیتی با هشتگ «ضرغامی دمت گرم» نوشت که اگر از شش سال قبل، هر وقت روحانی  چنین سخنانی را  بیان  می‌کرد، آزادمردی به پا می‌خاست و از شیخ درباره سخنان نسنجیده‌اش توضیح می‌خواست، وضع امروز مردم و مملکت، چنین نبود!
حمید رسایی نماینده سابق مجلس هم در توئیتی نوشت: آقا ما ۴۰سال قبل انقلاب کردیم تا کسی برامون ادای شاه را درنیاره! برخی از کاربران هم موضع گیری ضرغامی را مرتبط با انتخابات تحلیل کردند.
ازجمله کاربری نوشت: «ضرغامی تلاش می کند با تندروی و درگیر شدن با روحانی و تکیه بر سابقه‌اش خود را به عنوان لیدر و نامزد انتخاباتی آینده بر اصولگرایان و طیف های مخالف روحانی_ لاریجانی تحمیل کند». کاربر دیگری هم نوشت: «ظاهرا تنها فرق ضرغامی با احمدی‌نژاد ظاهرشه.»

کاربر دیگری هم تصریح کرد: نقد رئیس جمهور حساب و کتاب خودش را دارد تحریک روحانی و هل دادن او به تقابل و درگیری با نظام وتیز کردن او در این شرایط طبیعی نیست …این رفتار انقلابیگری نیست تندکردن فضای سیاسی است.با چه هدفی؟

Share