امامی‌فر در جمع خبرنگاران:

هواداران سپیدرود حق دارند اعتراض کنند | نا امیدی در تیم ما وجود ندارد

امامی فر با بیان اینکه نسبت به بازی گذشته ۵ تغییر داشتیم و تغییر نیاز به زمان دارد، گفت: هوادار حق دارد اعتراض کند، هوادار واقعی تا پایان لیگ صبر خواهد کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا امامی‌فر، مربی تیم سپیدرود رشت در کنفرانس خبری تیمش پس از بازی مقابل ماشین‌سازی گفت: آنچه که برنامه ریزی کرده بودیم همه چیز درست پیش رفت تا زمانی که گل خوردیم.

وی با بیان اینکه حسن این بازی این بود که بازیکنان ما وقتی گل خوردند امید خود را از دست ندادند و در این شرایط روحی و جوی توانستیم گل مساوی را بزنیم، گفت: بعدها متوجه می‌شویم که این گل در آینده چقدر بدرد ما خواهد خورد.

امامی‌فر در ادامه گفت: تیم ماشین‌سازی تیم خوبی است و در تیم ما ناامیدی وجود ندارد ما در سال پیش در ۱۰ بازی باقی مانده توانستیم تیم را در لیگ حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه نسبت به بازی گذشته ۵ تغییر داشتیم و تغییر نیاز به زمان دارد، گفت: هوادار حق دارد اعتراض کند، هوادار واقعی تا پایان لیگ صبر خواهد کرد و ماندگاری سپیدرود در لیگ که حق این تیم هست را مشاهده می‌کند.

مربی تیم‌ سپیدرود رشت با اشاره به اینکه امید در تیم ما نمرده است، گفت: تا بازی آخر شرایط سختی را خواهیم داشت.

امامی‌فر گفت: ما این تفکر را نداریم که داریم بد بازی می‌کنیم، تیم ما برای سه امتیاز به زمین رفت و در یک اتفاق گل خوردیم.

وی ادامه داد: همه بازیکنان ما تلاش کردند و ناامید نشدند.

امامی‌فر در پایان درخصوص وضعیت «رضا کرمعلاچعب» گفت: آقای کریمی فعلا ایشان را تایید نکرده و احتمالا به تیم ما اضافه نخواهد شد چون شرایط یک بازیکن تمام کننده که نیاز ما است را ندارد.

گفتنی است بازی تیمهای سپیدرود رشت و ماشین سازی تبریز با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

Share