فرمانده سپاه قدس گیلان:

هرکس دم از اختلاف می‌زند عامل دشمن است|مشکلات کشور ربطی به انقلاب ندارد

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن لاهیجان گفت: امروز اگر کوچکترین اشتباهی در منطقه داشته باشند باید به دنبال صنعت تابوت سازی بروند تا سربازان خود را از منطقه خارج کنند. هیچکس نمی تواند مطلبی را به ملت بزرگ ایران دیکته کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از بسیج، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان پیش از ظهر امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن لاهیجان گفت: امروز هرکس دم از اختلاف می زند عامل دشمن است

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: انقلاب ایران نخستین انقلاب طی قرون اخیر است که توانسته چهل سال دوام بیاورد تا امروز نظام سلطه ناپذیر در جهان باشیم.

سردار عبدالله پور تاکید کرد: هفده هزار از بهترین جوانان این کشور به دست ایادی منافقین ترور شد، دانشمندان هسته ای را ترور کردند.

وی تصریح کرد: این ملت در برابر فشارهای اقتصادی تحمل کرد و به مسئولین فرصت داد ولی گاهی این مسئولین قدردان نیستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به حضور جوانان در مراسم جهانی اربعین حسینی متذکر شد: بیش از دو میلیون نفر از جوانان ایرانی با هزینه شخصی به سفر اربعین رفتند و آن حادثه را رقم زدند.

سردار عبدالله پور با اشاره به شکست های متعدد آمریکا در سطح منطقه تاکید کرد: آمریکا خود را ابرقدرت و صاحب اراده می داند، اراده کردند داعش را بیاورند و نگه دارند، حکومت سوریه را نابود کنند و یمن را در جبهه خود نگه دارند اما نتوانستند. امروز آمریکا مجبور است در خلیج فارس با ما فارسی صحبت کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: ترامپ می گوید ایرانی ها باید نقش خود را در منطقه کم کند و از ما منت می کنند که قدرت موشکی را خود کم کنیم.

سردار عبدالله پور متذکر شد: امروز اگر کوچکترین اشتباهی در منطقه داشته باشند باید به دنبال صنعت تابوت سازی بروند تا سربازان خود را از منطقه خارج کنند. هیچکس نمی تواند مطلبی را به ملت بزرگ ایران دیکته کند.

وی ادامه داد: سخت ترین توطئه ها علیه این ملت شده اما ملت حوادث گوناگونی را خنثی کرد. طراحی آشوب های سال گذشته که تمامی دشمن با هم متحد شدند اما ملت این آشوب بزرگ را خنثی کرد. قرار بود تابستان داغ، زمستان سرد داشته باشد اما این نیز خنثی شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان تاکید کرد: امروز هیچکس نمی تواند مطلبی را به ملت بزرگ ایران دیکته کند.

سردار عبدالله پور با اشاره به دستاوردهای منطقه ای انقلاب اسلامی تصریح کرد: بیداری ملت های منطقه دستاورد بزرگ دیگر انقلاب اسلامی است، فلسطینی که تا دیروز سنگ داشت امروز موشک دارد و جنگ های اسرائیل دو روزه شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: تمام انقلاب ها دچار آفت شده اند و اگر هوشیار و با بصیرت نباشیم این انقلاب هم توسط منافقین، خسته شده ها، نفوذی ها و انسان هایی که تاب مقاومت ندارند به نابودی کشیده خواهد شد.

وی خطاب به مردم انقلابی لاهیجان گفت: دنبال مسئولینی باشیم که ولایی باشند، مشکلات کشور ربطی به انقلاب ندارد و حاصل مسئولینی است که از خط انقلاب جدا شده اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت وحدت در کشور بیان داشت: امروز نظام جهانی به محوریت شیطان بزرگ جبهه تشکیل داده است و ماهم باید در برابر آنها جبهه تشکیل دهیم به محوریت خداوند تحت زعامت ولی فقیه و هر میزان اختلاف سلیقه داشته باشیم باید وحدت داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز هرکس دم از اختلاف می زند عامل دشمن است.

Share