با حکم شهردار لاهیجان؛

منصوری و جهانگیربلورچیان عضو هیات مدیره باشگاه شهرداری لاهیجان شدند

بر اساس احکامی از سوی شهردار لاهیجان، حمیدرضامنصوری و شاهین جهانگیربلورچیان به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری لاهیجان معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مسعود کاظمی شهردار لاهیجان با صدور احکامی حمیدرضا منصوری بازیکن مطرح سال های دور گیلان و مربی موفق سالهای اخیر و شاهین جهانگیربلورچیان رییس اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و سرپرست سابق این باشگاه را به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه شهرداری لاهیجان منصوب کرد.

شهردار لاهیجان با تمجید از حمید رضا منصوری گفت: لاهیجان دارای پیشکسوتان بزرگی در عرصه ورزش می باشد و حمید رضا منصوری از جمله سرمایه های ورزش لاهیجان است که سالها برای فوتبال گیلان در سطح کشور افتخار کسب کرده است.

وی افزود: از اعضای هیات مدیره باشگاه شهرداری انتظار دارم که برای تحول در ورزش محلات و ورزش همگانی برنامه ریزی کرده و فعالیت های باشگاه شهرداری را گسترش دهند.

وی اضافه کرد: ورزش لاهیجان سرشار از پتانسیل بوده و باشگاه شهرداری می تواند با شناسایی استعدادها به تقویت ورزش شهر کمک کند.

حمیدرضا منصوری عضو جدید هیات مدیره باشگاه شهرداری لاهیجان هم ضمن قدردانی از توجه کاظمی شهردار لاهیجان به امر ورزش گفت: با حمایت شهردار لاهیجان می توان بار دیگر باشگاه شهرداری را به دوران پر افتخار گذشته بازگرداند.

Share