فرماندار آستارا تاکید کرد:

ملاک ارزیابی مدیران را جذب سرمایه‌گذار می‌دانم | فعالیت دستگاه‌های اجرایی توسط خبرنگاران رصد شود

رستم زاد نظارت بر کار تمام مدیران شهرستان را از خبرنگاران خواست و گفت: تمام مدیران شهرستان موظف به همکاری و ارتباط مداوم با خبرنگاران هستند و عدم ارتباط با رسانه را از هیچ مدیری قبول نمی‌کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست خبری فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا با اصحاب رسانه و قلم این شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

فرماندار آستارا در این نشست خبرنگاران را بازوان قدرتمند ایستادگی و پویایی یک کشور دانست و گفت: قدرت رسانه ای در صورت حرکت در راستای تحقق اهداف یک جامعه می‌تواند نمود شگفتی و بالندگی آن باشد.

حسن رستم زاد، امپریالیسم رسانه ای غرب را در کنار امپریالیسم اقتصادی یک نهاد هدف گذار برای دستیابی به برنامه هایشان عنوان و بیان کرد: غرب همواره با تسخیر فضای مجازی به دنبال دستیابی به اهداف خود می باشد و ما هم باید اهمیت نقش و جایگاه رسانه را امروز به طور کامل درک کنیم.

وی خبرنگاران را از مظلوم ترین افراد یک جامعه دانست و گفت: خبرنگاری یک عشق بی پایان است وقتی بدانید مادیات در این عرصه اولویت اول نبوده و نیست یک تعهد قلبی می‌تواند نمود این شغل را جلوه بدهد.

فرماندار آستارا نظارت بر کار تمام مدیران شهرستان را از خبرنگاران خواست و گفت: تمام مدیران شهرستان موظف به همکاری و ارتباط مداوم با خبرنگاران هستند و عدم ارتباط با رسانه را از هیچ مدیری قبول نمی‌کنم.

رستم زاد تاکید بر جذب سرمایه گذاران توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی را یک الزام دانست و تصریح کرد: بنده ملاک ارزیابی مدیران را جذب سرمایه گذار می دانم و در آینده مدیران خواهند دید که بنده سخنانم را سطحی گفته و فراموش می کنم یا خیر!

وی حمایت از بیماران خاص را هم یک اولویت برای حوزه درمان آستارا دانست و گفت: سعی در حل مشکل بیماران خاص دارم و امید که در آینده خبرهای خوبی از این حوزه خواهید شنید.

فرماندار آستارا در این جلسه با تاکید بر ارتباط تنگاتنگ و مداوم با خبرنگاران این شهرستان خواستار رصد تمام فعالیت های دستگاه‌های اجرایی شهرستان شد و خبرنگاران نیز در این جلسه با ارائه انتقادات و پیشنهادات و راهکارهای عملی در خصوص مشکلات شهرستان و همچنین کاستی های موجود در برخی دستگاههای اجرایی برای به چالش کشیدن ضعف های ساختاری در بخش های مختلف اداری اعلام آمادگی کردند.

Share