با حضور ابتکار در جلسه شورای اداری گیلان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان معرفی شد

استاندار گیلان، ارسلان زارع را به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی جدید معرفی کرد و گفت: بارزترین ویزگی ایشان تعامل با احزاب و گروهها، ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و سازمانهای مردم نهاد است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه شورای اداری استان گیلان با حضور معصومه ابتکار معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهوری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مصطفی سالاری استاندار گیلان اظهار کرد: بحث خانواده بسیار مهم است و کارهای زیادی باید انجام شود و هم اکنون با حضور دکتر ابتکار در امور خانواده و بانوان شاهد پیشرفت در این حوزه هستیم.

وی با اشاره به انتصابات صورت گرفته و  افزایش سطح مدیریت بانوان در استان گفت: در بین مدیران استانی ۱۴ تن از مدیران از بانوان هستند که آمار خوبی است و بخشنامه ای نیز جهت استفاده از ظرفیت بانوان و جوانان در مناصب مدیریتی نیز صادر شده است.

استاندار گیلان در ادامه اظهارات خود یادآور شد: گیلان از منظر آمار طلاق جزو ۶ استان اول کشور است و انشالله با همت دکتر ابتکار گام های موثرتری در زمینه اسیب های اجتماعی برمی‌داریم

به گزارش دیارمیرزا سالاری با بیان اینکه بانوان در گیلان نقش بسیار پررنگی از دیر باز داشتند، یادآور شد: بانوان در حوزه کشاورزی نقش پررنگی داشته و دارند که امروز با مکانیزه شدن کشاورزی کم رنگ شده است اما در حوزه گردشگری طرح های خوبی از سوی بانوان وجود دارد که مستلزم برنامه ریزی است.

وی ادامه داد: دستور دوم جلسه امروز معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری است.  قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان باعث شد که نتوانیم از حضور موثر آقای جمشیدنژاد معاون سابق استانداری که با تجربه های زیادی وارد گیلان شده بودند، محروم بشویم.

استاندار گیلان، ارسلان زارع را به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی جدید معرفی کرد و گفت: ایشان سابقه بخشداری، معاونت فرمانداری و فرماندار را در رزومه دارد و بارزترین ویزگی ایشان تعامل با احزاب و گروهها، ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و سازمانهای مردم نهاد است.

وی گفت: ساز و کار نظارت مردم بر دولت، بحث تشریفات زدایی و حضور مدیران کل در شهرستان از برنامه هایی است که در حوزه سیاسی و اجتماعی انجام شده است و انتظار دارم که این کارها ادامه پیدا کند.

سالاری افزود: رسیدگی و پیگیری بعد از حضور مدیران، فرمانداران، و مسئولان در بخشها و شهرستانها از مهمترین اقداماتی است که باید در راس کارها قرار بگیرد.

وی خطاب به زارع گفت: امیدوارم از فرصتی که در اختیار شما برای خدمت به مردم شریف گیلان قرار گرفته بهترین استفاده انجام دهد و بتوانید به نحوه احسن به این مردم خدمت کنید.

Share