توسط رئیس پلیس راهور گیلان؛

محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۲ بهمن در گیلان اعلام شد

رئیس پلیس راهور گیلان با تأکید بر اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت راهپیمایی ۲۲ بهمن در این استان گفت: تردد موتورسیکلت‌ها و وسایل نقلیه سنگین در مسیرهای راهپیمایی ممنوع است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار داشت:‌ محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان گیلان اعمال می‌شود و بر اساس آن از ساعت ۸ صبح فردا تردد کلیه وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت‌ها و وسایل نقلیه سنگین باربری در مسیرهای راهپیمایی ممنوع است.

‌رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان افزود: در گیلان برابر هماهنگی‌های انجام شده ۵۳ راهپیمایی در سطح شهرها و بخش‌های مختلف استان برگزار می‌شود بنابراین این محدودیت‌ها برای نظم‌بخشی به مراسم و جلوگیری از بی‌نظمی ترافیکی از صبح فردا در مسیرهای تعیین شده اجرایی می‌شود.

محمدی با بیان اینکه پارک کلیه خودروها از ساعت ۱۲ امشب در مسیرهای راهپیمایی سراسر استان گیلان ممنوع است عنوان کرد: علاوه بر محدودیت‌هایی که در سطح مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن فردا اعمال می‌شود خودروهای پارک شده نیز توسط خودروبر به پارکینگ منتقل خواهند شد.

وی محدودیت‌های ترافیکی شهر رشت برای برگزاری راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن فردا را برشمرد و افزود: این محدودیت‌ها در خیابان‌های آزدگان، شریعتی، لاکانی، حافظ، نامجو، امام خمینی(ره)، تختی، صیقلان، شهدا و شهید مطهری در دو مسیر رفت و برگشت به میدان شهدای ذهاب(شهرداری رشت) اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان ضمن توصیه به عموم شهروندان جهت پرهیز از پارک وسائل نقلیه در معابر منتهی به مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: امیدواریم مردم بافرهنگ استان گیلان نهایت همکاری را با خادمان خود در مجموعه راهنمایی و رانندگی استان داشته باشند.

محمدی با تأکید بر استقرار نیروهای راهنمایی و رانندگی استان گیلان در معابر و مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن ابراز داشت: برقراری نظم و امنیت ترافیکی در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن علاوه بر حضور عوامل راهنمایی و رانندگی مشارکت بالای مردم را نیز طلب می‌کند.

Share