فرماندار بندرانزلی:

مبلغان خوبی برای نظام نبودیم | کشورهای بزرگ از ایران می هراسند

حیدری آزاد طی این چهل سال علی‌رغم اینکه روی پای خودمان ایستاده ایم به موفقیت های بزرگی دست یافته ایم و در دنیا حرفی برای گفتن داریم، کشورهای بزرگ از ایران می هراسند و می کوشند تا ما را محدود کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسماعیل حیدری آزاد فرماندار بندرانزلی در جلسه ستاد دهه مبارک فجر با اشاره به اینکه طی این چهل سال اتفاقات بزرگی رخ داده و موفقیت های زیادی برای نظام جمهوری اسلامی کسب شده، تصریح کرد: علی رقم چهل سال فشار و تحریم از سوی دشمنان نظام، استقلال کشور و عزت مردم حفظ شده و دلیل تحمل این فشارها و تحریم ها آن است که می خواهیم روی پای خودمان بایستیم و به کسی باج ندهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه چهل سال مردم سالاری دینی در تمامی صحنه های انقلاب را شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: گسترش آگاهی های سیاسی مردم، گسترش کمی و کیفی خدمات به مردم، شکل گیری حرکت های خودجوش مردمی دینی و علمی، توسعه فناوری های مختلف، ارتقاء کمی و کیفی حوزه ها و دانشگاه ها، شکل گیری هویت ایرانی و اسلامی، احساس مسئولیت مردم، عزت ملی و اعتماد به نفس مردم و دستاورد های فراوان دیگر انقلاب، نشان دهنده رشد و توسعه کشور طی این سالها است.

فرماندار انزلی کسب رتبه های برتر در حوزه های مختلف علمی، سیاسی، نظامی، پزشکی، فرهنگی و دیگر زمینه ها را حاکی از سرعت گرفتن پیشرفت علم در سال های پس از انقلاب عنوان کرد و افزود: طی این چهل سال علی‌رغم  اینکه روی پای خودمان ایستاده ایم به موفقیت های بزرگی دست یافته ایم و در دنیا حرفی برای گفتن داریم، کشورهای بزرگ از ایران می هراسند و می کوشند تا ما را محدود کند.

وی با تاکید بر اینکه مراسم چهل سالگی انقلاب و اینگونه مراسمات ملی باید به سمتی برود که مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام متولی آن و ادارات پیرو آنها باشند، گفت: اگر با ارائه دست آوردها مردم را مطلع سازیم، قطعا آنها نیز همراه خواهند شد زیرا همه ما زیر یک پرچم هستیم و در مسیر رشد و توسعه انقلاب اسلامی قدم بر می داریم.

حیدری آزاد در پایان تفاوت های کشور و شهرستان طی سالهای قبل و بعد انقلاب را تشریح کرد و گفت: زحمات زیادی در نظام اسلامی کشیده شده اما متاسفانه ما متولیان امر نتوانسته ایم این خدمات را به مردم منتقل کنیم و مبلغان خوبی برای نظام نبودیم.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین به اهمیت برگزاری مراسم های دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: هیچ مناسبت ملی در تاریخ انقلاب اسلامی مهم‌تر از دهه فجر نیست.

امام جمعه بندر انزلی دهه فجر انقلاب اسلامی را ایام‌الله حقیقی دانست و خاطرنشان کرد: تمام پیشرفت‌ها، موفقیت‌ها و دستاوردهای ایران ناشی از پیروزی و استقرار نظام اسلامی است.

ایشان با تاکید بر لزوم انجام تلاش ویژه برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان داشت: کارگروه‌های ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در شهرستان بندر انزلی تلاش‌های فراوانی را برای ارائه ایده‌ها و نظرات انجام دادند و ما از تلاش‌ آن‌ها تشکر می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین حضور مردم و مشارکت آن‌ها در برگزاری مراسم های دهه فجر را امری مهم دانست و تصریح کرد: این نظام برای مردم است و مشارکت آن‌ها در برنامه‌ها سبب می‌شود تا دستاوردهای انقلاب برای آن‌ها تبیین شود.

امام جمعه بندر انزلی با تاکید بر اینکه برنامه‌های ایام دهه فجر را باید در اختیار جوانان قرار داد ابراز داشت: آینده این کشور در اختیار جوانان است و باید آن‌ها را با تاریخ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن آشنا کرد.

ایشان با بیان اینکه در برگزاری مراسم های دهه فجر باید از اقدامات جدید و متنوع استفاده کرد اظهار داشت: باید از انجام کارهای کلیشه‌ای پرهیز و به دنبال ایجاد تنوع در برنامه‌های دهه فجر باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با اشاره به برگزاری همایش ضد ایرانی دشمنان انقلاب در کشور لهستان و در روزهای بعد از دهه فجر تصریح کرد: امروز دشمن منتظر است تا ببیند مردم چگونه در راهپیمایی ۲۲بهمن حضور پیدا می‌کنند.

Share