علیرضا امامی‌فر:

مالک، سرمربی و همه کاره تیم سپیدرود علی کریمی است| ۳ امتیاز بازی مقابل ماشین‌سازی را می‌خواهیم

علیرضا امامی‌فر مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت تأکید کرد، این تیم به دنبال سه امتیاز دیدار خانگی مقابل ماشین‌سازی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، علیرضا امامی‌فر در نشست خبری پیش از دیدار سپیدرود رشت با ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: در ابتدا نکته‌ای را عرض می‌کنم. بحث این است که مالک، همه‌کاره، سرمربی تیم، شخص علی کریمی است. من اینجا به نمایندگی ایشان هستم و ایشان تصمیم گرفتند که در مصاحبه مطبوعاتی شرکت کنم و در خدمت‌تان هستم.

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه افزود: درباره بازی فردا باید بگویم که ما به اندازه کافی امتیاز از دست دادیم و با تمام وجود به دنبال کسب سه امتیاز هستیم، ضمن احترام برای ماشین‌سازی، فردا روزی است که تیم سپیدرود به دنبال کسب سه امتیاز است و برای این مهم تلاش خواهد کرد. امیدوارم این اتفاق بیفتد. ما فردا فقط به شادی هواداران‌مان فکر می‌کنیم و ان‌شاءالله با کسب سه امتیاز همراه باشد.

وی درباره اضافه شدن جلال چراغپور به کادرفنی سپیدرود رشت گفت: بنده از این موضوع اطلاعی ندارم.

در ادامه مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی شرایط سفر این تیم به اصفهان برای رویارویی با سپاهان در فصل جاری و ذوب‌آهن در فصل گذشته، خاطر نشان کرد: بنده فقط در مورد مسائل فنی صحبت می‌کنم. در ادامه مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپیدرود رشت درباره این موضوع توضیح داد: پرواز رشت به اصفهان فقط روزهای یکشنبه و چهارشنبه هست و بازی ما هم روز یکشنبه بود. ما به همین خاطر با دو اتوبوس VIP دو روز زودتر حرکت کردیم و یک روز کامل هم در اصفهان استراحت کردیم. می‌توانستیم به تهران رفته و با هواپیما به اصفهان سفر کنیم، اما به خاطر اینکه در فرودگاه مهرآباد معطل نشویم با اتوبوس رفتیم. فقط به این خاطر که پرواز نبود با اتوبوس رفتیم و دلیل دیگری نداشت.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه در پاسخ به این پرسش که «آقای کریمی به عنوان مالک باشگاه پرداختی به بازیکنان داشته است یا نه؟»، گفت: تا الان بین ۴۰ تا ۴۵ درصد قراردادها را پرداخت کرده‌ایم و طبق زمان‌بندی که‌ آقای کریمی داشته به تمام تعهداتش عمل کرده است.

امامی‌فر درباره این موضوع که بازی با ماشین‌سازی به عنوان یک دیدار خانگی حکم یک فینال را دارد، تصریح کرد: حرف‌تان صحیح است. ما سال گذشته هم که به سپیدرود آمدیم ۱۰ بازی آخر لیگ بود و توانستیم با کسب امتیازات لازم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. اگر بخواهیم با این بازی محاسبه کنیم، هنوز ۱۳ بازی باقی است که این کار را تکرار کنیم. آن چیزی که مسلم است حساسیت و موقعیت باشگاه سپیدرود را بازیکنان و کادرفنی درک کردند. ضمن احترام به تیم ماشین‌سازی و یا هر تیمی که با آن تیم در رشت بازی داشته باشیم ما برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم. تمام تلاش‌مان این است که آنچه در دسترس‌مان است را درست انجام دهیم و امیدواریم که اتفاقات فوتبالی فردا به نفع ما رقم بخورد و پیروز از زمین خارج شویم.

وی درباره مشکلات گلزنی و گل‌هایی که سپیدرود دریافت می‌کند و اینکه مهاجم جدیدی به تیم اضافه خواهد شد، عنوان کرد: اینکه بخواهیم مهاجم بگیریم، ما نزدیک به ۳۰۰ بازیکن در لیست‌مان بود و با توجه به شرایط اقتصادی باشگاه و وضعیت دلار برای گرفتن بازیکن خارجی به مشکلاتی برخوردیم و همچنین بازیکنانی که کیفیت داشتند در باشگاه خصوصی جذب‌شان مشکل است. ممکن است باشگاه‌های دیگر از لحاظ مالی مشکلاتی نداشته باشند، ولی اینجا شخص آقای کریمی خودش را متعهد می‌داند که تا ریال آخر قراردادش پرداخت شود. ما با این وجود سعی کردیم بازیکن خارجی بیاوریم، ولی بدون تست کسی را نگرفتیم. بازیکنانی که آمدند حتی در بازی با تیم امید خودمان هم نتوانستند گل بزنند. ما وقتی بازیکن می‌آوریم باید پاسخگو باشیم و اینجا منافع سپیدرود مهم است. بچه‌هایی که در بخش هجومی ما بازی می‌کنند بازیکنان خوبی هستند و  نقاط ضعف دفاع‌مان را هم ترمیم خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت درباره محرومان و مصدومان تیمش در بازی فردا گفت: ابراهیم لطفی مصدوم است و نمی‌تواند بازی کند. بازیکن محرومی هم نداریم.

امامی‌فر درباره این موضوع که «بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شدند، نظر مثبت کادرفنی را جلب کرده‌اند؟»، تصریح کرد: تشخیص این موضوع با‌ آقای کریمی است و اینکه از چه بازیکنانی استفاده شود. به‌هرحال بازیکنان جدید نظر کادرفنی را جلب کردند که با باشگاه قرارداد بستند.

Share