اشتیاق وصف نشدنی مردم برای خرید خودرو

فروش ۱۱ محصول ایران خودرو در یک ساعت|فروش فوری سایپا ۲ ساعته به اتمام رسید

۱۱ محصول ایران خودرو امروز یک ساعت و ربع به فروش رسید و فروش فوری ۸ محصول سایپا ۲ ساعته به اتمام رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا براساس اعلام شرکت ایران خودرو ، ۲۰درصد تولید روزانه ۱۱ محصول این شرکت از امروز به صورت اینترنتی و تحویل فوری رأس ساعت ۱۰ صبح آغاز شد که ظرف یک ساعت و ربع این محصولات به فروش رسید.

در این طرح فروش خودروهای پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۷، پژو پارس، سمند، رانا و پژو ۲۰۶ در فروش فوری عرضه شده است که تا پیش از آغاز سال ٩٨ به مشتریان تحویل داده می‌شوند.

سن بالای ۱۸ سال برای خریداران و عدم خرید خودرو از ایران‌ خودرو طی ۱۸ ماه گذشته از جمله شرایط تعیین شده برای خرید محصولات این گروه خودروسازی است و متقاضیان با ثبت هر کد ملی می‌توانند فقط یک دستگاه خودرو را خریداری کنند. فروش فوری محصولات ایران‌خودرو فقط به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد و هیچ سهمیه‌ای برای نمایندگی‌ها در نظر گرفته نشده است.


فروش فوری سایپا ۲ ساعته به اتمام رسید  

براساس اعلام شرکت خودروسازی سایپا امروز طرح فروش فوری ۸ محصول این شرکت رأس ساعت ۱۰ صبح آغاز شده است که در حال حاضر ظرفیت فروش فوری این ۸ محصول به اتمام رسیده است.

در این طرح خودروهای تیبا، تیبا ۲، سایپا ۱۳۱ ،سایپا ۱۳۲ ،سایپا ۱۵۱ ،کوییک دستی، نیسان دوگانه سوز و نیسان تک سوز  فروش فوری شده است. براساس اعلام شرکت سایپا با توافقات به عمل آمده با وزارت صنعت  ۲۰ درصد از حجم تولید روزانه این شرکت با قیمت اعلامی سازمان حمایت  به فروش می‌رسد.

در این طرح فروش هر مشتری با کد ملی و کد پستی می‌توانست یک خودرو خریداری کند. البته کد ملی فرد نیز کنترل می‌شود تا طی دو یا سه سال اخیر خودرویی خریداری نکرده باشد.

Share