در پی انتشار یک پست اینستاگرامی؛

ظریف پاسخ علی کریمی را داد؛ تفاوتی بین خودمان نمی‌بینم

وزیر امور خارجه از دغدغه علی کریمی تشکر کرد و گفت: تقاضای من از کریمی عزیز و دلسوز، دیگر دوستان و هموطنان این است که قبل از داوری بر اساس فضاسازی های یک جانبه، یک بار عرایض بنده در آن سخنرانی را بطور کامل گوش دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «محمدجواد ظریف»، وزیر امور خارجه، در پاسخ به پرسشی در خصوص اظهار نظر کریمی در خصوص سخنرانی اخیرش در زمینه افتخار به ‘مقاومت’ ملت های منطقه در مقابل تجاوزگران و تروریست ها و افراطی ها افزود: ‘ما مردم ایران’ همه در یک کشتی نشسته ایم و تفاوتی میان ‘ما’ نیست.

وی ادامه داد: اگر رنجی و شادی هست، اگر افتخاری هست مال همه ‘ما’ است. اینکه آقای کریمی نگران فشار بر مردم است، ستودنی است اما بنده نیز همه فشارهای داخلی و خارجی را برای تلاش جهت کاستن این فشارها با کمال افتخار و به عنوان کوچکترین انجام وظیفه دربرابر ایثارهای ملت بزرگ ایران پذیرفته و انشاالله در آینده نیز همین تلاش را بی پروا ادامه خواهم داد.

وزیر امور خارجه اظهار کرد: برای آقای کریمی احترام قائلم و تفاوتی بین خودمان نمی بینم. همه ایرانی هستیم و در یک فضا تنفس و در یک کشور زندگی می کنیم. اگر ایشان و دیگرانی از عرایض بنده و یا در واقع از نقل قول های ناقصی از عرایضم دلگیر شده اند، بسیار متاسفم. اما تقاضای من از کریمی عزیز و دلسوز، دیگر دوستان و هموطنان این است که قبل از داوری بر اساس فضاسازی های یک جانبه، یک بار عرایض بنده در آن سخنرانی را بطور کامل گوش دهند.

Share