هفته هفدهم لیگ برتر

شکست سنگین سپیدرود مقابل سپاهان اصفهان

از هفته هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارسدو تیم سپاهان اصفهان و سپیدرود رشت در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان سپاهان با نتیجه پرگل سه بر صفر سپیدرود رشت را شکست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس دو تیم سپاهان اصفهان و سپیدرود رشت در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان سپاهان با نتیجه پرگل سه بر صفر سپیدرود رشت را شکست داد.

کوروش ملکی، علیرضا نورمحمدی، میلاد شیخ سلیمانی، ابراهیم لطفی، امیر منصوریان، محمد علیزاده، میثم تهیدست، میثم فردوسی (حمیدرضا طاهرخانی)، محمد غلامی (محمد بلبلی)، پویا نزهتی، حسین شنانی (پیام صادقیان) در این بازی برای سپیدرود به میدان رفتند.

نیمه اول بازی گلی نداشت اما در دقیقه ۴۸ بازی سپاهانی‌ها با پاس کاری در محوطه جریمه سپیدرود و با غفلت دروازبان این تیم تواسنتد توسط قربانی به اولین گل خود در این دیدار دست یابند.

در دقیقه ۵۷ بازی پاس کومان به مهرداد محمدی که پس از ورود به زمین توانسته نقشی تاثیرگذار در بازی داشته باشد با ضربه زیبای این بازیکن وارد دروازه شد تا گل دوم سپاهان ثبت شود همچنین در دقیقه ۸۹ بازی کی‌ روش استنلی سوارز گل سوم سپاهان را وارد دروازه سپیدرود کرد.

به گزارش دیارمیرزا، سپیدرود رشت با کسب ۱۱ امتیاز از ۱۷ بازی خود در رده پانزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارد و یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ دسته اول است.

 

Share