زلاتکو ایوانکوویچ در جمع خبرنگاران:

سپیدرود تیم قابل احترامی است | پرسپولیس با لیاقت توانست پیروز شود

از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دو تیم سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا زلاتکو ایوانکوویچ، مربی تیم پرسپولیس تهران در کنفرانس خبری پس از بازی با سپیدرود با بیان اینکه بازی بسیار سختی بود و سپیدرود بازی بسته‌ای را انجام داشت، گفت: پرسپولیس با لیاقت توانست بازی را پیروز شود.

وی با اشاره به اینکه در گردش توپ نیازمند سرعت بیشتری هستیم، گفت: از نتیجه و بازی راضی هستیم.

ایوانکوویچ همچنین ادامه داد: برای سپیدرود آرزوی موفقت دارم و امیدوارم در لیگ باقی بماند ما نیز برای سومین بار کاندیدای قهرمانی هستیم.

وی افزود: بازیکنان جدیدی به ما اضافه شدند و باید تمرینات بیشتری انجام دهیم.

مربی تیم پرسپولیس تهران در خصوص نتیجه ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: هر صعودی به نیمه‌نهایی موفقیت محسوب می‌شود و تیم ملی ایران تیم خوبی است البته جای تاسف است که نتیجه بهتری گرفته نشد.

زلاتکو با بیان اینکه سپیدرود تیم‌ خوبی است، اظهار داشت: تیم سپیدرود تیم قابل احترامی است و به نظر بنده این تیم در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

مربی پرسپولیس در پایان گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس در سه جام بازی می‌کند نیازمند این تعداد بازیکن باکیفیت هستیم و از ظرفیت آنها استفاده می‌کنیم.

Share