به رهبری علی عباسی

سمفونی انقلاب در رشت اجرا می‌شود

«سید امیر مصباح‌»، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از اجرای سمفونی انقلاب در رشت به مناسبت چهلمین بهار انقلاب به مدت سه شب خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، «سید امیر مصباح‌» با اشاره به برگزاری سمفونی انقلاب گفت: در این سمفونی به مناسبت چهلمین بهار انقلاب آهنگ‌ها و سرودهای انقلاب ۵۷ بازخوانی می‌شود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: در این سمفونی ارکستر سازهای بادی و گروه کر به رهبری علی عباسی حضور خواهد داشت.

وی افزود: این ارکستر به اجرای قطعات «شهید»، «سرود جمهوری اسلامی»، «خمینی ای امام»، «بوی گل و سوسن و یاسمن آید»، «بهمن خونین جاویدان»، «هوا دلپذیر شد» و «یار دبستانی» می‌پردازد.

مصباح با اشاره به اجرای گروه ایرانی به سرپرستی مجتبی دادفر تصریح کرد: «ژاله خون شد خون جنون شد»، «ایران ای سرای امید(سپیده)» و قطعه آوازی در دستگاه ماهور توسط پروه ایرانی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ورود برای همگان آزاد است تاکید کرد: مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص)۲۲،۲۱ و ۲۳ بهمن ساعت ۱۹:۳۰ میزبان سمفونی انقلاب است.

مصباح اذعان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در اجرای این برنامه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همکاری و مشارکت دارد.

Share