فرماندار شفت: مدیران شهرستان زبان گویای دولت باشند

رییس اداره امور آب و فاضلاب شهری شفت معارفه شد

آیین تکریم و معارفه ریاست اداره امور آب و فاضلاب شهری شفت با حضور سید محسن حسینی مدیرعامل شرکت آبفای گیلان در دفتر فرماندار شهرستان شفت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیین تکریم و معارفه ریاست اداره امور آب و فاضلاب شهری شفت با حضور سید محسن حسینی مدیرعامل شرکت آبفای گیلان در دفتر فرماندار شهرستان شفت برگزار شد.

محمدرضا محسنی، فرماندار شفت در این نشست با اشاره به اینکه دولت برای ارتقای شاخص برخورداری شهروندان از آب شرب سالم برنامه دارد افزود: طرح بزرگ آبرسانی به شفت (پروژه موسوم به غرب نزدیک) که آب باکیفیت بستر  ماسوله رودخان را به این شهرستان می رساند ۱۵.۵ کیلومتر طول دارد و برای اجرای آن بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی برای آن درنظر گرفته شده که هم اکنون در حال اجرا و نیازمند تسریع در روند عملیات عمرانی است.

نماینده عالی دولت با بیان اینکه با پیگیری های مستمر، مبانی فنی و طراحی شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب شفت در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تصویب شده و  در انتظار دریافت ردیف اعتباری طرح است افزود: جبران عقب ماندگی های زیرساختی و عمرانی شهرستان شفت نیازمند تلاش مضاعف مدیران ذیربط است.

محسنی در ادامه با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی یکی از ملاک های ارزیابی مدیران در شهرستان شفت است افزود: اشرافیت بر وظایف سازمانی و تعامل با سایر دستگاه ها برای خدمات رسانی بهتر به مردم باید همواره مورد توجه یک مدیر موفق قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مدیران شهرستان، باید زبان گویای دولت باشند و گزارش کار و برنامه های مردم را با بهره گیری از رسانه ها به مردم اطلاع رسانی نمایند افزود: دولت پیشانی نظام و خدمات دولت همان دستاوردهای نظام است.

در پایان این نشست از زحمات فراز فرخ فر قدردانی و بهزاد نوربخش به عنوان مدیر امور آبفای شهرستان شفت معرفی شد . نوربخش پیش از این رییس اداره آبفای پره سر در  شهرستان رضوانشهر بود.

Share