امام جمعه موقت آستارا

رسانه‌های غربی بازوان دشمن هستند | دشمن از سپاه عصبانی است

صالحی با بیان اینکه دشمن از سپاه عصبانی است، گفت: کوردلان باید هم از سپاه عصبانی باشند، سپاهی که در حفاظت از مرزهای ایران اسلامی و ناکامی اهداف دشمن تلاش شبانه‌روزی می‌کند باعث عصبانیت دشمن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماز جمعه این هفته شهرستان مرزی بندر آستارا به امامت امام جمعه موقت شهرستان حجت الاسلام ناصر صالحی با برگزار شد.

امام جمعه موقت آستارا در ابتدای خطبه اول با اشاره به در امید به خداوند گفت: چشم انسان نباید به دست انسان دیگر باشد، پروردگاری که خالق بشر بوده قطعاً نگاهش همواره برروی او است.

حجت الاسلام صالحی دوری از طمع را باعث هویت انسان دانست و عنوان کرد: انسان ثروتمند ولی طمعکار، قطعاً فقیر است، انسان همواره باید اندازه طبعش مشخص باشد.

صالحی با بیان اینکه دشمن از سپاه عصبانی است، گفت: کوردلان باید هم از سپاه عصبانی باشند، سپاهی که در حفاظت از مرزهای ایران اسلامی و ناکامی اهداف دشمن تلاش شبانه‌روزی می‌کند باعث عصبانیت دشمن است، دشمنی که با این اعمال کوردلانه به هیچ هدفی دست پیدا نکرده و همیشه رسوا خواهد ماند.

امام جمعه موقت آستارا در ابتدای خطبه دوم حیله دشمن را عدم رعایت حلال و حرام توسط مردم عنوان و بیان کرد: اگر اهل تقوا باشید حیله دشمن در شما تاثیر گذار نخواهد بود، خداوند محیط بر کار است، شما باید همواره با آگاهی دشمن خود را بشناسید.

صالحی رعایت تقوا توسط مسئولین را واجب دانست و گفت: مسئولین باید گره از کار مردم باز کنند، امدادهای غیبی خداوند شامل کسانی است که به تقوا و خداوند بزرگ ایمان دارند.

وی عدم اعتماد به خداوند را باعث شکست انسان در تاریخ دانست و گفت: ما از ام‌البنین‌ها یاد گرفتیم که باید به پروردگارمان ایمان داشته باشیم، در این ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی اعتماد به خداوند بود که باعث پیشرفت و موفقیت روز افزون میهن اسلامی شده است.

صالحی چهل سال اطمینان و تلاش را در ایران اسلامی از جمله جنگ تحمیلی را باعث پیروزی ملت دانست و گفت: راهپیمایی بی مثل و مانند ملت در چهل سالگی انقلاب بزرگترین شکست استکبار جهانی بود و دشمنان ما از این شکست ها زیاد خواهند خورد.

امام جمعه موقت آستارا تصویر گیلان در راهپیمایی امسال را یک تصویر ماندگار دانست و تصریح کرد: مردم گیلان دشمن را با اقدام انقلابی مأیوس کردند، امروز باید در داخل دشمن را مایوس کرد و مرزداران ما نشان دادند جان می‌دهند ولی اجازه چشم طمع به نا اهلان کوردل نمی‌دهند.

صالحی رسانه های غربی را بازوان دشمن دانست و گفت: اینها رفتارشان از نوع پوشش رسانه ای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان مشخص است و نباید به این ها اعتماد کرد.

صالحی قول اروپایی ها را بی نتیجه دانست و گفت: پس از ۹ ماه طول دادن امروز آنها برای ما غیر قابل اعتماد هستند، اگر اوباما روی سه مسئله با ما مشکل داشت، امروز ترامپ با ما ۶ مشکل دارد، مجمع تشخیص مصلحت نظام باید مراقب بوده و به تهدید اروپایی ها نباید توجه کرد.

امام جمعه موقت آستارا نداشتن حق دینی، سیاسی و اظهار نظر برای مردم شیعه عربستان که ۱۵ درصد جمعیت این کشور را شامل می‌شود یک فاجعه دانست و گفت: کجا هستند کسانی که ادعای حقوق بشر دارند؟ آنهایی که مردم خود را قطع عضو می کنند برای دیگران حقوق بشر دیکته می‌کنند، ما از این ها هیچ انتظاری نداریم.

صالحی عدم نصب بنر به دستور فرماندار را یک عمل پسندیده در شهرستان دانست و گفت: این یک حرکت انقلابی و پسندیده است و از فرماندار محترم از این بابت تشکر می‌کنم.

در نماز جمعه این هفته شهرستان مرزی بندر آستارا توسط اداره کار و ثبت استاد شهرستان میز خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم برپا شد.

Share