فرماندار لاهیجان مطرح کرد:

رانش زمین در سوستان برای اهالی یک دغدغه شده است

فرماندار لاهیجان، با بیان اینکه موضوع رانش زمین سوستان برای اهالی یک دغدغه شده است، تصریح کرد: بنده هیچ کوتاهی را در راستای تامین منافع مردم نمی پذیرم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، سید اسماعیل میرغضنفری در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان لاهیجان، اظهار کرد: تمامی دستگاه های اجرایی موظفند بانک اطلاعاتی از امکانات، ماشین  آ لات و تجهیزات دستگاه مربوطه را به ستاد مدیریت بحران شهرستان اعلام کنند.

وی اطلاع رسانی و اخبار به موقع و بروز در زمان بحران و جلوگیری از نشر اخبار متناقض و شایعات را مهم برشمرد و افزود: در چنین شرایطی اطلاع رسانی به طور متمرکز و بر عهده رئیس شورای هماهنگی بحران یا سخنگوی این شورا خواهد بود.

فرماندار لاهیجان تصریح کرد: در مواقع بحرانی اعضای ستاد مدیریت بحران باید شبانه روز در حالت آماده باش باشند و در غیر این صورت با دستگاه مربوطه برخورد خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان با بیان اینکه موضوع رانش زمین سوستان برای اهالی یک دغدغه شده است، تصریح کرد: بنده هیچ کوتاهی را در راستای تامین منافع مردم نمی پذیرم و لذا دستگاه های مربوطه پیگیر باشند تا مشکل آن منطقه هرچه سریع   تر حل شود.

وی ادامه داد: بازرسان اداره صمت شهرستان نیز در زمان وقوع بحران نظارت خود را نسبت به صنوفی که ارزاق مردم را تامین می کنند، افزایش دهند.

میرغضنفری با اشاره به ضرورت ارزیابی عملکرد ادارات و دستگاه های مختلف خدمت رسان، خاطرنشان کرد: این امر موجب ایجاد رقابت مثبت و سازنده میان دستگاه ها خواهد شد و یکی از مهمترین ملاک‌ها برای ارزیابی مدیران، خدمت رسانی به مردم است.

Share