پشتیبان نظام اسلامی باشیم

دعوت مجمع نمایندگان گیلان از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مجمع نمایندگان مردم شریف و ولایتمدار استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، از مردم غیور گیلان سربلند و سرسبز و سرافراز دعوت می نماید، همراه و همگام با صفوف بهم فشرده ملت ایران، در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب شرکت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجمع نمایندگان گیلان از عموم مردم استان برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد:

در متن بیانیه آمده است:

انقلاب اسلامی ایران، در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند خود همچنان متعالی، سرزنده ، مقتدرانه و عزتمند به سوی پیشرفت های همه جانبه و بالندگی پیش میرود، این قیام باشکوه بعنوان نهضتی مبتنی بر احیای اسلام ناب محمدی (ص) و بازیابی هویت داهیانه بنیانگذار فرزانه و کبیرش، امام خمینی (رحمت الله علیه) با اقتدار نقش اسلام و مسلمین را در عرصه های مختلف، پیش چشم جهانیان، برجسته و موثر ساخت. ایام الله دهه فجر یاد آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام کرده و از خون جوانان خویش مزرعه دین را آبیاری کردند. ۲۲ بهمن نیز روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکبارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) در مقابله با دسیسه و توطئه های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم ناپذیر ایستادند. گیلانیان نیز به رسم هشت هزار شهید گلگون کفن دیار شان همچنان رهرو راه ولایتمداری هستند. مجمع نمایندگان مردم شریف و ولایتمدار استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، از مردم غیور گیلان سربلند و سرسبز و سرافراز دعوت می نماید، همراه و همگام با صفوف بهم فشرده ملت ایران، در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب شرکت نموده و حماسه حضور دیگری را رقم زده و در ادای وظیفه مان که قدردانی از خون شهدای انقلاب تا مدافعان حرم و پایبندی به آرمانهای امام راحل (ره) و ارزشهای نظام و انقلاب و منویات حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای است. پشتیبان نظام اسلامی باشیم.

Share