با انتشار پیامی؛

دعوت آیت‌الله زین العابدین قربانی برای حضور یکپارچه در راهپیمایی

آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده گیلان در خبرگان رهبری در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران طی اطلاعیه‌ای اقشار مختلف گیلان ولایتمدار را برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت بعمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده گیلان در خبرگان رهبری در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران طی اطلاعیه‌ای اقشار مختلف گیلان ولایتمدار را برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت بعمل آورد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

باسمه تعالی

چهل سال از روزی که ملت بزرگ ایران با رهبری الهی فرزندی از سلاله زهرای اطهر(س) توانست بساط ۲۵۰۰ سال سلطنت شاهنشانی را برچیند و استقرار مردم سالار دینی و حاکمیت مردم بر مردم را جشن بگیرد، می گذرد.

در این سالهای سراسر حماسه ،حرکت عظیم ملت ایران در عبور از گردنه های سرنوشت ساز که با اتحاد و انسجام سلایق مختلف حول محور ولایت مطلقه فقیه پدید آمد نشان دهنده آن است که باید به دستاوردهای اعجاز برانگیز انقلاب افتخار کرد و به آینده درخشان امیدوار بود.

در همه این سالها مردم ایران و گیلانیان ولایتمدار در راهپیمایی های دشمن شکن ۲۲ بهمن شرکت کرده اند تا نشان دهند این جوشش انقلابی همچنان استمرار دارد و با این بصیرت شگفتی آفرین تاکید دارند که انقلاب اسلامی ایران یکی از وقایع بی نظیر تاریخ بشریت است که به رغم تمام دشمنی های کینه توزانه و سبوعانه جبهه استکبار با اقتدار به پیش میرود و باید هوشیارانه تلاش کنیم با حفظ جهت گیری های اصلی انقلاب و در مقابل چشم نگه داشتن آرمانهای آن ،تسلیم نشدن در برابر مکر و حیله دشمنان و پیروی از فرامین داهیانه رهبر معظم انقلاب پرچم برافراشته این سفینه نجات را به صاحب اصلی اش حضرت ولی عصر(عج) بسپاریم. ان شاء الله

Share