سردار حق بین آستارا

در ۴۰ سالگی انقلاب نباید اشتباهات را تکرار کنیم| از کارزاری که آنها برای ما خواب دیدند عبور کردیم

فرمانده لشکر عملیاتی قدس گیلان بصیرت و آگاهی را حل کننده تمام مشکلات امروز دانست و گفت: ما امروز از کارزاری که آنها برای ما خواب دیدند عبور کردیم و در ۴۰ سالگی انقلاب می‌گوییم آیا ما قوی تر شدیم یا دنیای غرب؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار حق بین در مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان مرزی بندر آستارا یادآوری ۴۰ سال ظلم به ملت ایران را یک امر مهم دانست و گفت: ملت غیور ایران همواره در مقابل ظلم ایستاده اند و برای احقاق حقشان از هیچ قدرتی نمی هراسند.

سردار حق بین با درود بر رهبر شجاع و مردم همیشه در صحنه و شهدای گلگون کفن میهن اسلامی گفت: ما چهل ساله شده ایم و به یک بلوغ سیاسی و اجتماعی با بصیرت دست پیدا کردیم.

فرمانده لشکر عملیاتی قدس گیلان شکست ها در کنار پیروزی را تجربه گرانبهای ۴۰ ساله اقتدار انقلاب دانست و گفت: باید اشتباهات را تکرار نکرده و افتخارات را مرور کرد، ما در آستارا در کنار دشمنان مرگ بر اسرائیل را به رژیم غاصب صهیونیستی می گفتیم که پشت سیم خاردارهای شهرستان کمین کرده بود.

وی افزود: مطمئن باشید از ۲۵ سال عمر رژیم غاصب صهیونیستی ۵ سال گذشته و بدانید اسرائیل ۲۰ سال آینده را نخواهد دید.

سردار حق بین حضور با بصیرت مردم و رزمندگان را باعث دوری دشمن از مرزهای کشورمان دانست و گفت: امروز ما در کنار مرزهای آنها خیمه زده ایم، آنها فکر کردند اگر سوریه را تصرف کنند می‌توانند به مرزهای ما دسترسی پیدا کنند، امروز ما هستیم که برای دشمنان رجز خوانی می کنیم ما امروز بر سر اسرائیل تقاطع آتش داریم و اگر دست از پا خطا کنند زیر آتش کوبنده ما خواهند بود.

فرمانده لشکر عملیاتی قدس گیلان بصیرت و آگاهی را حل کننده تمام مشکلات امروز دانست و گفت: ما امروز از کارزاری که آنها برای ما خواب دیدند عبور کردیم و در ۴۰ سالگی انقلاب می‌گوییم آیا ما قوی تر شدیم یا دنیای غرب؟ باید همه دست به دست هم دهیم و با وحدت و احساس مسئولیت پشت مشکلات را بر زمین بزنیم.

حق بین هزینه ۷ تریلیون دلاری دشمنان را در خاورمیانه یک مسیر شکست‌خورده دانست و گفت: رهبر فرزانه ما بود که با راهنمایی شان دشمنان را هزاران کیلومتر دورتر از مرز ها تعقیب کردیم و با تدبیر رهبر حکیم، ما جلوی دشمن را در حلب گرفتیم و آنجا بود که بیان سردار سلیمانی که فرمود (دنیای کفر پشت دیوارهای حلب آمده است و با کمترین توان باید مقابلشان بمانیم) آنها باید بدانند هر جا سپاه در بیرون از مرزها باشد شکست خواهند خورد.

Share