سیامک فراهانی: این تماشاگران بودند که داماش را نگه داشتند

در نیمه نهایی جام حذفی وظیفه داریم برای مردم رشت بجنگیم

سیامک فراهانی، مربی تیم فوتبال داماش گیلانیان گفت: نمی‌توانیم فاصله‌مان با سایپا را نادیده بگیریم، اما تلاش‌ می‌کنیم که پیش تماشاگران‌مان شرمنده نباشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیامک فراهانی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که در این مرحله (مرحله نیمه نهایی جام حذفی) حضور داریم. ما به عنوان تنها نماینده لیگ دو همچنان در جام حذفی هستیم. این اتفاق حاصل زحمات بچه‌های تیم است. هدف اول‌مان در مسابقات این فصل ورود به لیگ یک است، اما تلاش می‌کنیم که ان‌شاءالله بتوانیم اول یک بازی خوب ارائه کنیم، عملکردی در خور شأن تماشاگران و مردم رشت و بعد از آن هم ان‌شاءالله به فینال جام حذفی صعود کنیم.

وی ادامه داد: ما تا زمان بازی با ماشین‌سازی جام حذفی را به عنوان مسابقات تدارکاتی نگاه می‌کردیم و بعد از آن به خاطر مردم رشت و تماشاگران‌مان با تمام وجود جنگیدیم. ما نگاه‌مان اول به لیگ بود و الان در این مرحله دیگر وظیفه‌مان است که برای مردم‌مان بجنگیم. مردم رشت از ما انتظار دارند و باید تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم. ان‌شاءالله خدا به ما کمک کند و بتوانیم نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلانیان گفت: ما در نقل‌وانتقالات دو بازیکن گرفتیم که خداراشکر شرایط‌شان خوب است و فقط امیر تیزرو بازیکن خروجی ما بود که به خاطر مشکلاتی که داشت، در یک تفاهم دوطرفه این بازیکن از جمع ما جدا شد.

فراهانی درباره مصدومان و محرومان تیمش نیز عنوان کرد: محمد رستمی، محمد صالحی و حامد اکبری‌پور مصدومان ما هستند که تمرینات‌شان را شروع کردند و به زودی به ما اضافه می‌شوند. خوشبختانه محروم هم نداریم.

وی درباره تقابل داماش با سایپا تصریح کرد: واقعیت این است که سایپا نماینده ایران در آسیاست و در جدول لیگ برتر هم شرایط خوبی دارد. ما با بچه‌ها صحبت کردیم. هدف‌مان این نیست که به فینال برویم. نگاه ما به این بازی این است که با تمام وجود تلاش کنیم و آن چیزی که در توان‌مان است با تمام وجود ارائه کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم سربلند بیرون بیایم.

فراهانی همچنین خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم فاصله‌مان با سایپا را نادیده بگیریم، اما تلاش‌ می‌کنیم که پیش تماشاگران‌مان شرمنده نباشیم. این تماشاگران بودند که داماش را نگه داشتند. در مورد تماشاگران صحبت نکنیم بهتر است. بی‌شک اگر آنها نبودند ما هم نبودیم. در بازی‌ها هرجا که ما می‌رویم حداقل چهار پنج نفر پیراهن داماش را پوشیده‌‌اند و ما از این موضوع احساس غرور می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: داماش به خاطر ریشه و اصالتی که دارد خیلی قوی‌تر از برخی تیم‌های لیگ برتری است. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. به‌هرحال فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و ما دوست داریم که سال‌های آینده از داماش صحبت کنند و ما باعث شادی مردم شویم. ما باید نگاه‌مان به بازی‌های خانگی تغییر کند و فوتبالی ارائه کنیم که به واسطه آن سرمان را بالا نگاه داریم.

Share