رئیس فدراسیون فوتبال:

در صورت قهرمانی، کی‌روش بهترین گزینه برای ماندن است

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص ادامه همکاری کی روش با تیم ملی فوتبال گفت: در صورت کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا، کی‌روش بهترین شانس برای ماندن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی تاج پس از دیدار با سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از نتایج کسب شده توسط ملی پوشان فوتبال ایران اظهارداشت: خوشبختانه نتایج بازی‌های مقدماتی و نتایج دو بازی حذفی در جام ملت‌های آسیا بسیار راضی کننده بود. تیم ملی شرایط بسیار خوبی دارد و همانطور که مشاهده کردید تیم در سی دقیقه ساعت نخست همه بازی‌ها نتایج خوبی را رقم زده است و بچه‌ها با اقتدار مسابقات را پیگیری کردند.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به آمادگی تیم ژاپن، از فوتبال این کشور به عنوان استاندارد فوتبال آسیا نام برد و اظهارداشت: واقعیت این است که ژاپن همیشه ژاپن بوده و تیم بسیار آماده‌ای دارد، به هر جهت ما هم ایران هستیم و هشت سال عنوان بهترین تیم آسیا را یدک می کشیم. بی تردید تیم ملی فوتبال تمام تلاش خود را خواهد کرد که این بازی را پشت سر بگذارد و به فینال راه پیدا کند و بعد از چندین سال قهرمانی جام ملت‌های آسیا را جشن بگیریم.

تاج در خصوص پاداش ملی پوشان تیم ملی فوتبال گفت: تا پیش از بازی عمان جوایز بچه‌ها پرداخت شد و ان‌شاءالله به کمک دولت و وزارت ورزش و جوانان در صدد تهیه پولی هستیم که بتوانیم فردا پاداش بازی قبل ژاپن را پرداخت کنیم. ضمن اینکه پاداش برد ژاپن را هم پس از تحقق این مهم در دستور کار داریم. ضمن اینکه حقوق آقای کی روش را هم پرداخت خواهیم کرد وان‌شاءالله به زودی این موضوع هم انجام خواهد شد

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد آماده سازی تیم برای بازی برابر ژاپن نیز گفت: خبر دارم کادر فنی ایران تا ۴ بامداد امروز حریف را آنالیز کرده و خوشبختانه با جدیت و بدون خستگی کارهای فنی ادامه دارد.

او در خصوص ادامه همکاری کی روش با تیم ملی فوتبال گفت: در صورت کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا، کی‌روش بهترین شانس برای ماندن است.

Share