چوکا بازی را واگذار کرد

داماش گیلان پیروز داربی گیلانی‌های لیگ دو

تیم فوتبال داماش گیلان در دیداری معوقه از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم مقابل میهمان خود چوکا تالش به برتری یک بر صفر دست یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دو تیم فوتبال داماش گیلان و چوکا تالش از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: سعاد وفاپیشه

کمک‌ها: احمد کاظم لو و رامین بابایی

داور چهارم: تورج رستمی

ناظر داوری: شاهین حاج بابایی

ترکیب داماش گیلان:

جاسم یاسرالهایی، محمد مختاری، امید قربانی، آزاد جعفرزاده، میلاد پورمحسن، میثم میرپسندیده، مرتضی حیدری، جابر نصیری، محمد رستمی، میلاد پورصف‌شکن و علی آل‌کثیر.

سرمربی: سیامک فراهانی

ترکیب چوکا تالش:

مصطفی زینعلی، سید هادی موسوی، نیما دلاوری، امیر تیزرو، محمد جعفری، محمد نوروزی، حسین آفرین زاد، احسان عبدی، سجاد عسگری، محمد دادرسی و رضا اعتمادی.

سرمربی: ابراهیم عبداله‌نژاد

دربی گیلان بین دو تیم داماش گیلان و چوکا تالش در لیگ دسته دوم در حالی از هفته هجدهم در ورزشگاه سردار جنگل رشت آغاز خواهد شد که این دو تیم رقابت تنگاتنگی برای صعود به لیگ دسته اول دارند، داماشی‌ها با کسب ۳۱ امتیاز در مکان دوم جدول قرار داشته و چوکا با دو امتیاز کمتر در مکان چهارم جدول قرار دارد.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود چوکا خاتمه یافت این در حالی است که داماشی‌ها در جام حذفی مقابل چوکا در ضربات پنالتی به پیروزی دست‌یافته و راه صعود به فینال جام را درپیش گرفتند.

دیدار دو تیم با میدان‌داری داماش آغاز شد، در سوی مقابل چوکا با استفاده از هافبک‌های باتجربه خود سعی در تعادل بازی داشته و بازی درگیرانه را در دستور کار قرار داد.

بیش از سه هزار تن از هواداران حاضر در ورزشگاه شاهد بازی نه‌چندان دل‌چسب از سوی دو تیم بوده و بازی درگیرانه دو تیم منجر به مصدومیت آزاد جعفرزاده در دقیقه ۲۵ مسابقه شد، داماشی‌ها نخستین تعویض خود را بالاجبار انجام داده و کندل جایگزین مدافع مصدوم داماش شد.

داماشی‌ها در ۱۵ دقیقه انتهایی نیمه نخست برشدت حملات خود افزوده و موقعیت‌های پرشماری بر روی دروازه تیم میهمان خلق کردند، لاجوردی‌پوشان شهر باران از حملات خود طرفی نبسته و بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نیمه دوم دربی گیلان همانند نیمه نخست درگیرانه آغاز شد و دو تیم با ارائه یک بازی فیزیکی از جذابیت‌های مسابقه کاستند، مصدومیت‌های پی‌درپی مهم‌ترین اتفاق نیمه دوم مسابقه تا پایان دقیقه ۷۰ است.

داماش در دقایق واپسین مسابقه برشدت حملات خود افزود و درحالی‌که هواداران دو تیم منتظر سوت پایان مسابقه با نتیجه تساوی بودند، لاجوردی‌پوشان شهر باران در دقیقه ۸۷ توسط عباس کندل بازیکن تعویضی خود گلزنی کرده و بازی را با نتیجه یک بر صفر به سود خود خاتمه دادند.

Share