آخرین اخبار از طرح استیضاح روحانی

حضور دو نماینده از گیلان در بین امضاکنندگان بررسی طرح عدم کفایت رئیس‌جمهوری

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بودجه سال ۹۸ مجتبی ذوالنور درحال جمع‌آوری امضا نمایندگان برای تهیه طرح عدم کفایت و استیضاح رئیس‌جمهور بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طرح عدم کفایت و استیضاح رئیس جمهور توسط جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تهیه و تدوین شده است.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور درحال گرفتن امضای نمایندگان مجلس برای این طرح است.

طرح استیضاح رئیس جمهور دارای ۱۴ محور ازجمله عدم برخورد با بیکاری، سومدیریت در کنترل بازار ارز، وارد آمدن خسارت به منافع ملی، سومدیریت در کنترل قیمت کالاها و… است.

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بودجه سال ۹۸ حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور درحال جمع‌آوری امضا نمایندگان برای تهیه طرح عدم کفایت و استیضاح رئیس‌جمهور بوده است.

پیش از این طرح از سوی تعدادی از نمایندگان تهیه و تدوین شده بود اما بنا به دلایلی برخی نمایندگان از پیگیری آن دست کشیدند.

بر اساس پیگیری ها ۱۳ نفر طرح استیضاح رییس جمهوری را امضاء کردند.

طرح استیضاح و عدم کفایت سیاسی حسن روحانی، رییس جمهور که توسط ذوالنوری نماینده قم و عضو جبهه پایداری دنبال می شود را ۱۳ نفر از نمایندگان امضاء کرده اند.

اسامی این ۱۳ نفر عبارتند از  مجتبی ذوالنوری، محمد دهقان، حسین‌علی حاجی‌دلیگانی، هدایت‌الله خادمی، حسین نوروزی، ضیاءالله اعزازی، علی‌اکبر کریمی، جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت، محمدجواد کریمی‌قدوسی، محمدعلی پورمختار، هاجر چنارانی، ذبیح نیکفر نماینده لاهیجان و سیاهکل، محمدرضا ملک‌شاهی‌راد.

هیات رییسه فراکسیون ولایی مجلس هم از مخالفان جمع آوری امضاء برای طرح استیضاح رییس جمهوری هستند.

Share