تازه‌ترین اخبار از حادثه تروریستی نیکشهر؛

حال دو تن از مجروحان حادثه تروریستی وخیم است| مقادیری مهمات در محل حادثه کشف شد

 دادستان نیکشهر با بیان اینکه این حادثه منجر به مجروحیت ۵ نفر از پرسنل شده است تصریح کرد:  بر اساس اعلام منابع پزشکی حال دو نفر از مجروحان این حادثه تروریستی وخیم گزارش شده است. وی گفت: تلاش‌ها برای دستگیری عاملین کور دل این حادثه ادامه دارد که اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، محسن گل محمدی  در نیکشهر اظهار داشت: صبح امروز ۲ تروریست با عبور از دیوار ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیکشهر شروع به تیراندازی کردند و که در این حمله ترویستی «مرتضی علی احمدی» به شهادت رسیدند.

 دادستان نیکشهر با بیان اینکه این حادثه منجر به مجروحیت ۵ نفر از پرسنل شده است تصریح کرد: بر اساس اعلام منابع پزشکی حال دو نفر از مجروحان این حادثه تروریستی وخیم گزارش شده است. وی گفت: تلاش‌ها برای دستگیری عاملین کور دل این حادثه ادامه دارد که اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

مقادیری مهمات از عوامل تروریستی در محل حادثه کشف شد. از این عناصر معاند مقادیری مهمات، جلیقه، نارنجک و یک عدد سلاح کشف شده و دستورات قضایی لازم با حضور دادستان شهرستان در محل اقدام تروریستی جهت شناسایی و دستگیری نامبردگان با کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر به دستگاههای امنیتی و نظامی و انتظامی صادر شده و پس از حادثه به دستور دادستان شهرستان جلسه اضطراری شورای تامین شهرستان تشکیل گردیده است

Share