نبرد لیگ برتری‌های اسبق برنده نداشت

تساوی خارج از خانه داماش گیلان مقابل استقلال اهواز

از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم و از گروه الف این رقابت‌ها دو تیم فوتبال داماش گیلان و استقلال اهواز در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این بازی برنده‌ای نداشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، دو تیم فوتبال داماش گیلان و استقلال اهواز از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم و از گروه الف این رقابت‌ها از ساعت ۱۴:۳۸ در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند.

جاسم یاسرالهایی، محمد مختاری، امید قربانی، آزاد جعفرزاده (محمد رستمی)، میلاد پورمحسن، میثم میرپسندیده، مرتضی حیدری، سعید طالبی (جابر نصیری)، عباس کندل، میلاد پورصف شکن و علی آل کثیر (حامد اکبری پور) در این بازی برای داماش به میدان رفتند.

نبرد لیگ برتری‌های اسبق فوتبال ایران در آخرین روز از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم می‌تواند جذاب و مهیج باشد، داماش گیلان با کسب ۳۰ امتیاز در مکان دوم جدول جای گرفته و برای جبران هشت امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین لیگ چاره‌ای جز پیروزی مقابل استقلال ندارد.

در سوی مقابل استقلال اهواز با کسب ۱۶ امتیاز در مکان یازدهم جدول جای گرفته و از فانوس به دستان لیگ دو به شمار می‌رود، این تیم در دیدار خانگی تنها به سه امتیاز مسابقه فکر می‌کند.

دیدار دو تیم با هشت دقیقه تأخیر آغاز شد، پسران شهر باران بازی را هجومی آغاز کرده و در همان دقایق نخستین مسابقه دو موقعیت مناسب را از دست دادند، تیم میزبان پس‌ازاین حملات به خود آمده و حملاتی بر روی دروازه داماش تدارک دید.

دیدار دو تیم در نیمه نخست موقعیت‌های پرشماری به خود دیده و هر دو تیم دستور بازی هجومی را در دستور کار خود قراردادند ولی هیچ‌یک موفق به گل‌زنی نشده و نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نیمه دوم مهیج‌تر از نیمه نخست دنبال شد و داماشی‌ها برای گل‌زنی به آب‌وآتش زدند، حملات پردامنه پسران شهر باران ثمری برای شاگردان سیامک فراهانی نداشته و دو تیم در پایان با تساوی بدون گل زمین مسابقه را ترک کردند.

تیم فوتبال داماش گیلان در پایان هفته نوزدهم لیگ دسته دوم با کسب ۳۱ امتیاز در مکان دوم جدول جای گرفت، خوشه طلایی ساوه با کسب ۳۸ امتیاز صدرنشین این گروه است.

Share