وزیر اطلاعات:

برخی این گونه القا می‌کنند که تحریم‌ها اثر زیادی نداشته است

وزیر اطلاعات گفت: برخی این گونه القا می‌کنند که تحریم‌ها اثر زیادی نداشته بلکه عدم مدیریت باعث مشکلات اقتصادی شده است، در حالی که هدف دشمنان ایجاد فضای ناامیدی و رویگردانی مردم از مسئولان کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سید محمود علوی در جلسه شورای اداری استان فارس با تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه کبری (س)، به مبارزه آن حضرت با ایجاد انحراف در جامعه اسلامی اشاره کرد و توفیق کسب توشه در مکتب ولایتمدار آن حضرت و دفاع از ولایت را از خداوند خواستار شد.

علوی همچنین در آستانه دهه فجر یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب را گرامی داشت و گفت: به لطف خدا همه استانداران فارس منشأ خیر و برکت بوده‌اند و امیدواریم در این دوره مدیریتی کارنامه درخشنده‌تری به دست آید.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه امروز مسئولیت خدمت و گره گشایی از مشکلات مردم بر دوش مسئولان نهاده شده است، افزود: بر اساس آموزه‌های دینی، مسئولیت، امانت، عبادت و آزمون مسئولان است و باید با قدردانی از این تفضل الهی، شکر نعمت را با خوشرویی و خدمت رسانی بی منت به مردم به جای آورد.

علوی گفت: اسلام بر خلاف دموکراسی غرب، حکومت را برای مردم می‌خواهد و بنابراین کارگزاران حکومت اسلامی باید در این مسیر حق الناس را رعایت کنند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه در حکومت اسلامی امنیت، معیشت و عدالت باید برای آحاد مردم جامعه برقرار شود، از تلاش و همکاری‌های شورای تأمین برای ارتقا سطح امنیت و آرامش کشور به ویژه این استان قدردانی و اضافه کرد: به لطف خدا اکنون همدلی و هم‌افزایی مؤثری در میان دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی وجود دارد که ثمره آن امنیت پایدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

علوی بر ارتقا سطح امنیت در عرصه‌های مختلف تأکید کرد و با ابراز تأسف از اینکه برخی مواقع در جامعه شاهد بدگویی و هتاکی هستیم، گفت: باید با رعایت اخلاق و اصول شرع اینگونه مسائل از جامعه رخت بربندد.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنانش به برخی مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم و سنگ‌اندازی دشمنان علیه کشورمان اشاره و خاطرنشان کرد: برخی این گونه القا می‌کنند که تحریم‌ها اثر زیادی نداشته بلکه عدم مدیریت باعث مشکلات اقتصادی شده است، در حالی که هدف دشمنان ایجاد فضای ناامیدی و رویگردانی مردم از مسئولان کشور است.

Share