آیت الله فلاحتی در یادواره شهدای تیپ میرزاکوچک خان:

برجام ره آوردی برای ملت ایران نداشت | ثبت نام اینترنتی برای دریافت گوشت مربوط به جوامع جنگ زده است

نماینده ولی فقیه در گیلان به اعتراض مدیران سست در اداره جامعه به عنوان اپوزیسیون در کشور اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال نهادینه کردن اپوزیسیون در جامعه اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی در یادواره یک هزار و ۲۶۹ شهید تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان با محوریت شه‍ید میرزاکوچک جنگلی در پادگان ولیعصر(عج) لنگرود اظهار کرد: ملت ایران وارث مجاهدت روزهای سخت جنگ است.

وی‌به‌ جایگاه پر اهمیت و طلایی نظام مقدس اسلامی در دنیا اشاره کرد و افزود: در سال های اخیر با توجه به مطرح شدن برجام و نشستن در کنار قدرت های سلطه گر برای مذاکره، مقام معظم رهبری فرمودند؛ پس از آزمون‌ ۸ سال دفاع مقدس دیگر حمله نظامی به خیال قدرت های استکباری خطور نمی کند و جنگ سخت با ایران در حد صفر است.

امام جمعه رشت تصریح کرد: سخنان مقام معظم رهبری به این منظور بود کسانی که گفتمان هایی برای برجام با قدرت های سلطه گر انجام می دهند مبادا بگویند در مذاکرات کشور را از جنگ و حمله نظامی مصون نگه داشتیم.

آیت الله فلاحتی با اشاره به لایه های بعضی از افراد و رجال سیاسی در موفقیت برجام، بیان کرد: برجام ره آوردی برای ملت ایران نداشته است.

وی ادامه داد: امروز تمام کشورهای سلطه گر به ویژه صهیونیسم بین الملل در اتاق های اندیشه ورز خود به این نتیجه رسیدند جمهوری اسلامی با حمله نظامی از پا در نمی آید اما آنچه می تواند نظام را به استحاله بکشاند عوامل داخلی و نفوذی های دشمن هستند و این جریان خطرناک تر از جنگ سخت است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به ابراز نگرانی از نفوذی های دشمن در سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: امروز جمهوری اسلامی از قدرت فرا منطقه ای بر گرفته از مردم برخوردار است.

آیت الله فلاحتی، روح حسینی و علوی را حاکم بر جامعه ایرانی دانست و خاطرنشان کرد: امروز مصر، تونس و الجزایر که شاهد بهار جدیدی در معادلات سیاسی خود شدند اما انقلاب آنها توسط قدرت های سلطه گر مصادره شده است.

وی به اساقط حکومت پهلوی توسط ملت ایران اشاره کرد و یادآور شد: ولایت فقیه در سایه اسلام به ملت ایران اقتدار داده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ملت ایران با داشتن رهبری صالح، مقتدر و شجاع در مقابل قدرت های سلطه گر ایستاده است، اظهار کرد: امروز تمام حمله دشمن به مقام معظم رهبری است.

آیت الله فلاحتی به نهادینه کردن اپوزیسیون توسط دشمن در جامعه اسلامی اشاره کرد وافزود: مدیرانی که در اداره جامعه سست بودند اکنون به عنوان معترض به وضع موجود اپوزیسیون شدند.

وی با اشاره به اداره اپوزیسیون داخلی توسط دشمن، بیان کرد: ملت ایران از افراد مذکور اعلام انزجار می کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به ثبت نام اینترنتی برای توزیع گوشت اشاره کرد و گفت: امر مذکور برای مردم ما بسیار بد محسوب می شود و این روش مربوط به کشورهای جنگ زده است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ترامپ عددی نیست که بتواند دنیا را اداره کند، تصریح کرد: اگر جامعه آمریکا را ترامپ گاودوش می تواند اداره کند، جوانان انقلابی ما با تجربه ۸ سال دفاع مقدس می توانند آمریکا را هم اداره کنند.

وی، عزت ملت ایران را عنایت الهی توصیف کرد و یادآور شد: امروز لبه تیز دشمن از بین بردن انسجام داخلی و حمله به رهبری است.

امام جمعه رشت در پایان تصریح کرد: اسلام، رهبری و مردم بنیانگذار جایگاه اصیل جمهوری اسلامی ایران هستند.

Share