پرویز فتاح در رودبار:

بدقولی مسؤولان آفت نظام اسلامی است|ما مسؤولین وامدار و بدهکار مردم و انقلاب هستیم

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه بدقولی مسؤولان آفت نظام اسلامی است گفت: بالاترین تبلیغ نظام، عمل کردن مسؤولان به قول‌هایشان بوده زیرا ما مسؤولین وامدار و بدهکار مردم و انقلاب هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پرویز فتاح پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان رودبار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: همه باید برای پیشرفت بیشتر کشور همدلی را سرلوحه کار خود قرار دهیم همانا که وحدت عامل توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی است.

وی با انتقاد از بدقولی برخی مسؤولان درباره موضوعات مختلف بیان کرد: ما مسؤولان می‌گوییم و عمل نمی‌کنیم و همین موضوع آفت نظام اسلامی است درحالی‌که بالاترین تبلیغ نظام، عمل کردن مسؤولان به قول‌هایشان بوده زیرا ما مسؤولان وامدار و بدهکار مردم و انقلاب هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه ولایت در رأس همه امور قرار دارد گفت: ولایت مداری، اصل پایداری و نگهدارنده نظام بوده و دنیا قدرت ولایت و نظام اسلامی را درک کرده است.

فتاح با بیان اینکه همه در قبال انقلاب مسؤول هستیم گفت: همه ما بدهکار انقلاب هستیم حتی حضرت امام هم خود را بدهکار انقلاب می‌دانستند.

وی با بیان اینکه سربازی نظام لقلقه زبان برخی مسؤولان شده گفت: سربازی کردن باید در عمل باشد نه در حرف؛ کما اینکه ملت سپر نظام شده و تا پای جان پای نظام اسلامی ایستاده‌اند و باید قدر این سرمایه عظیم اجتماعی را دانست.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تأکید بر پایبندی بر عهد و پیمان افزود: اگر عهدی بستیم باید تا پای جان بر عهد خود بمانیم زیرا پایبندی به تعهدات، ولایتمداری و مسؤولیت‌پذیری موجب رضایتمندی می‌شود.

فتاح با تأکید بر اخلاق محوری و رعایت حُسن خلق بیان کرد: در برابر ارباب‌رجوع باید تعظیم کنیم نه اینکه سرمان را حتی بالا نگیریم و نگاهش نکنیم و اگر کاری از دستمان برنمی‌آید حداقل لبخند و خوش‌رویی را از آن‌ها دریغ نکنیم.

وی با بیان اینکه خاک‌ریز امروز ما ولایت و مردم هستند که حواسمان باید به این خاک‌ریزها باشد افزود: مسؤولیت بزرگ‌ترین امانت و باید از این امانت برای خدمت بهتر به مردم بهره گرفته و حواسمان به وضعیت اقتصاد و معیشت مردم باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به دسیسه‌های دشمن علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: کینه‌توزی‌های دشمن علیه نظام اسلامی تمامی ندارد و دشمن برای از بین بردن نظام روز و شب نمی‌شناسد.

Share