اکنون زمان تجدیدنظر در سیاست‌های شکست‌خورده است

اولین توییت ترامپ به زبان فارسی و پاسخ محمدجواد ظریف

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که تهدیدها و فشارهای دولتش برای کشاندن ایران به پای میز مذاکرات در خصوص برنامه موشکی بی نتیجه مانده، به انتشار پیامی به زبان فارسی در صفحه توییتر خود متوسل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که تهدیدها و فشارهای دولتش برای کشاندن ایران به پای میز مذاکرات در خصوص برنامه موشکی بی نتیجه مانده، به انتشار پیامی به زبان فارسی در صفحه توییتر خود متوسل شد.

وی با به کار بردن تکراری، ایران را عامل گسترش فساد و ترور در منطقه نامید و مدعی شد که ایرانی ها مدت ها است در رنج به سر می برند و شایسته آینده بهتری هستند.

توییت خشم‌آلود ترامپ در حالی منتشر می‌شود که سال گذشته «رودی جولیانی» وکیل شخصی او و «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید در جمع اعضای گروه تروریستی منافقین از رؤیای تغییر نظام در ایران صحبت کردند و مدعی شدند که جمهوری اسلامی ایران چهل سالگی را نمی‌بیند و منافقین می‌توانند کریسمس ۲۰۱۹ را در تهران جشن بگیرند.

محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ساعتی پس از توئیت توهین‌آمیز رییس‌جمهور آمریکا درباره چهلمین سالروز انقلاب، پاسخ وی را در توئیترش داد.

ظریف با اشاره به اشتباهات دولت‌های متفاوت آمریکا در قبال ایران تاکید کرد که پس از ۴۰ سال انتخاب‌ها ‌و تصمیم‌های نادرست اکنون نوبت آن است که ترامپ در سیاست‌ شکست‌خورده آمریکا (در قبال ایران) تجدیدنظر کند.

Share