از تصویب معاهدات خطرناک، پرهزینه و بی فایده خودداری شود

امضای طومار علیه لوایح چهارگانه در حاشیه نماز جمعه رشت!

نمازگزاران رشتی در حاشیه نماز جمعه این شهر طوماری را در مخالفت با تصویب لوایح چهارگانه به نمایندگی از مردم نوشته و به امضا رسانده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  درحالیکه زمان زیادی به تعیین تکلیف لوایح چهارگانه مقابله با پولشویی و تأمین مالی تروریسم(FATF) توسط مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام نمانده است، فشارها جهت عدم تصویب این لوایح نیز افزایش یافته است.

در همین راستا بخشی از نمازگزاران رشتی در حاشیه نماز جمعه این شهر طوماری را به نمایندگی از مردم نوشته و به امضا رسانده اند.

رئیس به اصطلاح دولت تدبیر! و امید

خواست عمومی مردم از دولت شما تدبیری برای گرانی و بیکاری و…، است نه حاشیه سازی ها و فریب افکار عمومی

بسمه تعالی

فلا تطع الکافرین و جاهدهم به جهادا کبیرا – سوره مبارکه فرقان آیه ۵۳

هیچ لزومی ندارد که ما برویم جیزهایی را که نمی‌دانیم که آن چیست با حتی می‌دانیم که مشکلاتی هم دارد، به خاطر آن جهات مثبت و جنبه های مثبت، قبول بکنیم. مقام معظم رهبری

اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام
سلام علیکم
با احترام، امضا کنندگان ذیل بعنوان بخشی از فعالان فرهنگی و دغدغه مندان جبهه انقلاب اسلامی از اقشار مختلف کشور از اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست می نمائیم با توجه به نظرات صربح رهبر معظم انقلاب در خصوص مقابله با کنوانسیونهای پخت و پز شده در کشورهای اسلامی و لزوم قانونگذاربهای داخلی، از تصویب معاهدات خطرناک، پرهزینه و بی فایده پالرمو، که زمینه ساز نفود گسترده و آسیب رسانی جدی و غیر قابل جبران به نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد، خودداری فرمایند.

Share