غلامی خبر داد:

افزایش تدریجی ابر و روند کاهش دما در گیلان از فردا

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش تدریجی ابر و روند کاهش دما در استان از فردا (جمعه) خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مازیار غلامی در گفتگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به نسبت پایدار طی امروز در منطقه است و بر این اساس برای ارتفاعات و دامنه ها وزش باد جنوبی پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: از فردا بتدریج با نفوذ موج بارشی در منطقه، افزایش ابر، روند کاهش دما، بارندگی و وزش باد (در پاره ای نقاط شدید) و در ارتفاعات بارش برف تا اوایل هفته آینده مورد انتظار است.
غلامی آسمان امروز گیلان را در مناطق جلگه ای قسمتی ابری تا ابری و در ارتفاعات جنوب و جنوب شرقی استان صاف تا نیمه ابری، وزش باد جنوبی عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را قسمتی ابری تا ابری و مه آلود، بعضی ساعت ها بارندگی بویژه عصر و شب پاره ای نقاط شدید، گاهی وزش باد پیش بینی کرد.
وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را ۱۷ درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای استان را با سه درجه مربوط به دیلمان و جیرنده ذکرکرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را نیز ۱۳ و کمینه دمای فردای مرکز استان را هشت درجه عنوان کرد.

Share