همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر و با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان؛

افتتاح چهار مسکن مددجویی و پل روستای فوشه

همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، چهار مسکن مددجویی شهرستان فومن به طور همزمان در روستای گراکو بخش مرکزی فومن افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، چهار مسکن مددجویی شهرستان فومن به طور همزمان در روستای گراکو بخش مرکزی فومن افتتاح شد.

سرهنگ جانباز فرمانده سپاه ناحیه فومن در این مراسم اظهار کرد: برای احداث هر واحد ۵۰ میلیون تومان هزینه شده که با مساعدت سپاه، کمیته امداد و خیرین بوده است.

وی افزود: حدود ده میلیون تومان ملزومات زندگی نیز با کمک خیرین خریداری شده است و از همه عزیزانی که برای ساخت مسکن مددجویان تلاش کرده اند قدردانی می‌کنم.

سرهنگ جانباز یادآور شد: این خانواده حتی تحت پوشش کمیته امداد نبودند اما با همراهی رییس کمیته امداد سریعا تحت پوشش قرار گرفت.

وی با قدردانی از تلاش جهادی صورت گرفته تصریح کرد: تاخیر در احداث مسکن با تهیه ملزومات زندگی به نوعی جبران شد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به کلنگ زنی ۸۰ واحد مسکونی مددجویان اظهار کرد: تا پایان سال چهار واحد دیگر نیز به بهره برداری می رسد که جا دارد از همراهی فرماندار محترم شهرستان قدردانی کنم.

افتتاح پل روستای فوشه بخش مرکزی

همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، پل و جاده ارتباطی کوچه شاویزان روستای فوشه بخش مرکزی فومن افتتاح شد.

رییس بسیج سازندگی گیلان با تاکید بر رفع محرومیت زدایی اظهار کرد: این پل در سال ۹۵ آغاز شد و در همان موقع برای احداث آن ۲۰۶ میلیون تومان برآورد اعتبار شده بود که در نهایت با صرف اعتبار ۲۲۰ میلیون تومان احداث شد.

وی همچنین از همکاری فرماندار فومن و نماینده شهرستان بابت اجرای پروژه قدردانی کرد.
سردار عبدالله پور با قدردانی از اقدامات صورت گرفته اظهار کرد: مسوولین حقوق می گیرند تا خادم و‌نوکر آنها باشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خدمات انجام شده وظیفه ما بوده است، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیش از ۱۴۰۰ پروژه در کل استان آغاز می‌شود و امیدوارم با عزم جدی فرماندهان سپاه این پروژه‌ها که بخش اعظمی از آنها مسکن و پل است تا سال آینده تکمیل شود.

وی با عذرخواهی از مشکلات موجود گفت: امیدوارم با همدلی از مناطق روستایی که تولید محور هستند، رفع محرومیت شود.

عبدالله پور کمک به‌محرومان را وظیفه همه دانست و گفت: هرکسی که دوستدار محرومین نباشد، انقلابی نیست.

در این مراسم محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن، حجت‌الاسلام افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس، سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، معاونین فرماندار، روسای ادارات و دستگاه های اجرایی و ج‌معی از چهره‌های سیاسی و اجتماعی شهرستان حضور داشتند.

Share