تنها تا روز سه‌شنبه ۹ بهمن فرصت باقی است

اعلام سهم دستگاه‌های اجرایی گیلان در ششمین آزمون مشترک فراگیر استخدامی کشور

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان، سهم دستگاه‌های اجرایی استان در ششمین آزمون مشترک فراگیر استخدامی کشور در اسفند ماه ۱۳۹۷ را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمّدرضا گلی با یادآوری این نکته که  نام‌نویسی در ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور که از ۳۰ دی ماه آغاز گردیده تا روز سه‌شنبه ۹ بهمن ادامه خواهد داشت گفت: بنابر اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور اصلاحات و اضافات جدیدی در سامانه ثبت نام صورت گرفته است.

وی ادامه داد: داوطلبان عزیز می‌توانند در مهلت باقی مانده تا پایان مدت ثبت نام پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و همچنین مندرجات این اصلاحیه، به سامانه ثبت‌نام به نشانی: www.hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی اقدام نمایند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان با تأکید براینکه تاریخ پایان ثبت‌نام در ۹ بهمن تمدید نخواهد شد اظهار داشت: سهمیه دستگاه‌های اجرایی استان گیلان از حدود پنج هزار نفری که قرار است در کل کشور از طریق این آزمون جذب شوند تعداد ۹۸ نفر می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: از تعداد مذکور سهمیه آزاد ۶۵ نفر و جمع سهمیه‌های قانونی دیگر۳۳ نفر می‌باشد.

گلی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد سهمیه استان مربوط به اداره کل جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری استان با تعداد ۳۸ نفر و کمترین آن نیز مربوط به ثبت اسناد و املاک با تعداد یک نفر می‌باشد سهم سایر دستگاه‌های اجرایی استان گیلان از این آزمون را بدین شرح اعلام کرد: بانک ملّی ۱۹ نفر، امور اراضی ۴ نفر، امور مالیاتی ۶ نفر، تعزیرات حکومتی ۳ نفر، بنیاد شهید و امور ایثارگران ۳ نفر، حفاظت محیط‌زیست ۹ نفر، شیلات ۳ نفر، آب و فاضلاب شهری ۹ نفر و اداره کل ورزش و جوانان استان ۳ نفر.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های این دوره آزمون استخدامی، حذف سهمیه بومی استان ها است خاطرنشان کرد: شرایط مذکور این امکان را برای فارغ التحصیلان گیلانی ایجاد می‌نماید تا از ظرفیت ایجاد شده در سایر نقاط کشور نیز  بهره‌مند شوند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان تعداد کل کارکنان دولت در ۹۶ دستگاه اجرایی استان در ابتدای سال ۹۷ شامل رسمی پیمانی، قراردادی و کارگری را ۶۷۹۸۷ نفر عنوان کرد و افزود: نسبت به سال گذشته با کاهش ۱۶۸۶ نفری مواجه‌ایم.

 وی با بیان اینکه از این تعداد ۵۶.۴ درصد مرد و ۴۳.۶ درصد  زن می‌باشد تصریح کرد: به تفکیک تعداد نیروهای رسمی ۴۶۷۰۱ پیمانی ۷۹۹۳ قراردادی ۹۲۴۶  و کارگری ۴۰۴۷ نفر می‌باشند.

 وی اضافه کرد: بیشترین اختلاف درصد میان مرد و زن در نیروهای کارگری نیز به ترتیب مرد۷۷.۴ درصد و زن با ۲۲.۶ درصد می باشد.

برای دانلود جدول سهم دستگاه‌های اجرایی استان گیلان در ششمین امتحان مشترک فراگیر جهت استخدام (اسفندماه سال۱۳۹۷) اینجا را کلیک کنید.

برای دانلود خلاصه جدول سهم دستگاه‌های اجرایی استان گیلان در ششمین امتحان مشترک فراگیر جهت استخدام  اینجا را کلیک کنید.

Share