با نظر مالک باشگاه ملوان؛

اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه ملوان معرفی شدند

با نظر مالک باشگاه ملوان بندر انزلی آقایان مهرداد اسکندری و سیروس مرادی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه ملوان بندر انزلی معرفی گردیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با نظر محمد رفیع نیا مالک باشگاه ملوان بندر انزلی آقایان مهرداد اسکندری و سیروس مرادی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه ملوان بندر انزلی معرفی گردیدند.

بر پایه این گزارش در کنفرانس خبری که عصر روز پنجشنبه یازدهم بهمن ماه با حضور آقایان محمد رفیع نیا مالک محترم باشگاه ملوان، میلاد رفیع نیا مدیر عامل باشگاه ملوان و آقایان سیروس مرادی و مهرداد اسکندری اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه ملوان با اصحاب رسانه برگزار گردید.

مالک باشگاه ملوان ضمن خوشامد گویی و تقدیر از زحمات اصحاب رسانه گفت: قرار بود امروز پنجشنبه جلسه هیئت مدیره باشگاه ملوان برگزار شود که متاسفانه به دلیل مشغله کاری برخی از اعضای محترم و به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضاء این جلسه تشکیل نشد.

مالک باشگاه ملوان در ادامه در مورد فعالیت خود در این باشگاه عنوان داشت: از لحاظ مالی هیچ مشکلی نداریم و به تمام تعهدات خود تا به امروز عمل نموده ایم و انشاء الله بعد از تشکیل جلسه هیئت مدیره تصمیمات آتی پیرامون ادامه روند فعالیتهای باشگاه اتخاذ خواهد شد.

مالک باشگاه ملوان در پایان، آقایان مهرداد اسکندری و سیروس مرادی را به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره معرفی نمود و عنوان داشت: امیدوارم همه در کنار یکدیگر برای سربلندی نام بزرگ ملوان تلاش کنیم تا این تیم به جایگاه واقعی خود برسد.

Share