معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان

از اینکه توفیق خدمت به مردم نجیب و بافرهنگ گیلان را پیدا کردم از وزیر کشور و استاندار تشکر می‌کنم

زارع معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در جلسه شورای اداری این استان گفت: توفیق خدمت به مردم نجیب، با فرهنگ و با تاریخ غنی گیلان را پیدا کردم و از این بابت از وزیر کشور و دکتر سالاری تشکر می‌کنم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ارسلان زارع معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در جلسه شورای اداری این استان گفت: توفیق خدمت به مردم نجیب، با فرهنگ و با تاریخ غنی گیلان را پیدا کردم و از این بابت از وزیر کشور و دکتر سالاری تشکر می‌کنم.

وی افزود: امیدوارم باهمکاری احزاب، مدیران و مسئولان، فرمانداران، اعضای شورای تامین استان، بانوان و جوانان در سایه وفاق و همدلی برای توسعه هرچه بیشتر استان عزیزمان گیلان گام برداریم.

زارع تصریح کرد: با تدبیر استاندار و حمایت نماینده ولی فقیه استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اسلامی برای حل مسایل و مشکلات مردم گیلان گام برمی‌داریم.

گفتنی است در جلسه شورای اداری استان گیلان که با حضور معصومه ابتکار معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهوری برگزار شد، ارسلان زارع به عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان معرفی شد. پیش از این علی اصغر جمشیدنژاد این مسئولیت را برعهده داشت که باتوجه به قانون منع بکارگیری بازنشستگان از این سمت کناره گیری کرده بود.

Share