آیت الله فلاحتی در دیدار با مسئولان دستگاه های اجرایی ماسال:

اختلاف سلیقه‌ها نباید موجب حذف افراد پاک دست شود | بستر ورود گردشگران به گیلان فراهم شود

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ممکن است مسئولان اختلاف سلیقه و حتی اختلاف های حزبی با همدیگر داشته باشند اما این امر نباید موجب حذف افراد پاک دست و دارای مدیریت قوی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله رسول فلاحتی در دیدار با امام جمعه، مسئولان سازمان ها و دستگاه های اجرایی ماسال با اشاره به مشکلات این شهرستان در بخش منابع طبیعی اظهار کرد: نظام باید از منابع طبیعی حفاظت کند اما مردم در اولویت هستند.

وی، مشکلات مردم در مسائل منابع طبیعی را حل شدنی عنوان کرد و افزود: بسترها باید در راستای خدمت به مردم فراهم شود و این امر می طلبد مسئولان مربوطه طرح هایی در برطرف کردن مشکلات مردم ارائه کنند.

امام جمعه رشت از تشکیل جلسه ای با حضور مسکن و شهرسازی، منابع طبیعی، استانداری و … در راستای برطرف کردن مشکلات مردم با منابع طبیعی به زودی در گیلان خبر داد و بیان کرد: بنا نیست در تمام مسائل استان تابع مرکز باشیم بلکه بنابراین است مسئولان استانی بتوانند مشکل مردم را برطرف کنند.

آیت الله فلاحتی، بیکاری را معضل تمام جامعه خواند و تصریح کرد: کلید احداث پتروشیمی در گیلان زده شده و ۵۰ درصد مسائل آن حل شده است.

وی بر وحدت رویه مسئولان در خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: ممکن است مسئولان اختلاف سلیقه و حتی اختلاف های حزبی با همدیگر داشته باشند اما این امر نباید موجب حذف افراد پاک دست و دارای مدیریت قوی شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به اینکه نخستین رکن اداره یک مجموعه، شهر و شهرستان همدلی بین مسئولان است، خاطرنشان کرد: مسئولان در رسیدن به یک مقصد واحد باید با همدیگر باشند.

آیت الله فلاحتی بر جلوگیری از اختلاف سلیقه مسئولان بین مردم تاکید کرد و یادآور شد: مراکز خوب بکر گردشگری در ماسال وجود دارد و آسیب ها در این زمینه باید مدیریت شود.

وی با بیان اینکه یکی از روش های اشتغالزایی در ماسال بخش گردشگری است، اظهار کرد: بستر برای ورود گردشگران باید در گیلان فراهم شود و از تمام ظرفیت ها در راستای اشتغالزایی استفاده کنیم.

امام جمعه رشت، وجود مراتع برای دامداران در ماسال را ویژه خواند و بیان کرد: در کنار توسعه دامداری باید بتوانیم جنگل ها را حفظ کنیم

Share