به دلیل بیماری و بعد از سفر خبرساز به لندن

آیت الله موسوی جزایری از «امامت جمعه اهواز» استعفا داد

آیت الله موسوی جزایری با حضور در دفتر مقام معظم رهبری، گزارشی از وضعیت جسمانی خود ارائه کرد و از سمت «امامت جمعه اهواز» استعفا داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، روز گذشته با حضور در دفتر مقام معظم رهبری، گزارشی از وضعیت جسمانی خود ارائه کرد و از سمت «امامت جمعه اهواز» استعفا داد.

آیت‌الله جزایری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز با اشاره به اینکه نمی‌توان این بیماری را از همه پنهان کرد: تقویت رهبری، تقویت اسلام است؛ خدمت‌گزاری به ولایت‌فقیه نیز خدمت‌گزاری به اسلام خواهد بود؛ با خدای خود عهد کردم که تا زمان زنده بودن به شرط حیات در خدمت مردم و ولی‌فقیه آیت‌الله سید علی خامنه‌ای به کار و راه خود را ادامه دهم.

وی ادامه داد: اگر در کسوت نمایندگی ولی‌فقیه یا امام جمعه نتوانم ادامه دهم اما نوکر و خدمت‌گزار مردم هستم؛ خدمت به شما مردم عبادت خداست و همیشه در خانه روحانیت باز بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در پایان تأکید کرد: مسئولیت نمایندگی ولی‌فقیه در استان خوزستان مسئولیت سختی هست و استان خوزستان هم استان پهناوری است که اگر جوانی کنار ما این کار را انجام دهد، خیلی هم خوشحال می‌شویم؛ چه بهتر اینکه از اهالی خوزستان هم باشد.

طی روزهای اخیر، سفر آیت‌الله موسوی جزایری به انگلستان در شبکه‌های اجتماعی پربحث شده بود؛ سفری که برخی مدعی بودند برای «درمان» بوده است که از سوی خود ایشان تکذیب شد.

 

Share