معاون وزارت دفاع در لنگرود مطرح کرد:

آمادگی وزارت دفاع برای مشارکت در فرآیند ساخت و تولید خودرو‌

سردار رضا طلایی‌نیک، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع ‌از آمادگی وزارت دفاع برای مشارکت در فرآیند ساخت و تولید خودرو خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، سردار رضا طلایی‌نیک اظهار داشت: قدرت جمهوری اسلامی در عرصه‌ پیشرفت علوم دفاعی و نظامی به حدی است که هیچ کشوری قدرت مقابله نظامی با آن را ندارد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع با بیان اینکه سپاه و ارتش در کنار هم از ورود دشمن به خاک کشورمان جلوگیری می‌کنند ابراز داشت:‌ جمهوری اسلامی ایران با همت متخصصان داخلی خود و با کمترین بودجه نظامی و دفاعی امروز به پیشرفته‌ترین پهپادها، موشک‌ها و سلاح‌های نظامی مجهز است.

سردار طلایی‌نیک انقلاب اسلامی را سرمایه ملت ایران و همه ملت‌های مظلوم دنیا دانست و عنوان کرد: ملت ولایتمدار ایران اسلامی با وجود همه تنگناهای اقتصادی و معیشتی به صحنه دفاع از آرمان‌های انقلاب می‌آیند و در این راه از سرمایه‌ و دستاورد چهل ساله خود دفاع می‌کنند.

وی از آمادگی وزارت دفاع برای مشارکت در فرآیند ساخت و تولید خودرو خبر داد و ابراز داشت: در همین‌جا اعلام می‌کنم اگر شرکت‌های خودروسازی داخلی نمی‌توانند خودروی باکیفیت تولید و روانه بازار کنند وزارت دفاع آماده است توان علمی و دانش نظامی خود را در اختیار این شرکت‌ها قرار دهد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع به عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای غرب به ویژه صهیونیست‌ها علیه ملت ایران اشاره کرد و بیان داشت: ملت ایران اسلامی این نظام و انقلاب را سرمایه باارزش خود می‌دانند و با وجود همه مشکلات اقتصادی و معیشتی در راه پاسداشت آن کوتاهی نمی‌کنند.

سردار طلایی‌نیک خروش عظیم ملت ایران در برابر جبهه استکبار جهانی و جشن گرفتن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد:‌ روحیه انقلابی و اسلامی در کنار خودباوری و عزتی که امام راحل به این ملت شریف ارزانی کردند رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب است.

وی وجود رویش‌های جدید در انقلاب اسلامی را نشانه تداوم راه و مسیر نهضت امام خمینی(‌ره) خواند و اظهار داشت: مردم کاملاً به مسائل کشور آگاه و بینا هستند بنابراین باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در مورد افرادی که به فساد،‌ اختلاس و انحراف در انقلاب اسلامی دست زده‌اند اجرا کنند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع حفظ استقلال اقتصادی،‌ سیاسی، دفاعی را از نشانه‌ها و ویژگی‌های بارز انقلاب دانست و عنوان کرد: ملت ایران اسلامی با پیروی از منویات امام راحل و پس از ایشان با اطاعات از امام خامنه‌ای پشت سر ولایت فقیه همچنان ایستاده‌اند.

سردار طلایی‌نیک با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از حق و حقوق مظلومان جهان دفاع می‌کند تصریح کرد:‌ پس از گذشت چهل سال از عمر انقلاب اسلامی جهان با مفهوم آزادی‌خواهی و ایستادگی در برابر جبهه ظلم آ‌شناتر شده و دیگر حضور ابرقدرت‌ها و استکبار را در کشور خود بر نمی‌تابتد.

وی قدرت فزاینده جمهوری اسلامی ایران در کل منطقه خاورمیانه و در بسیاری از معادلات جهانی را متذکر شد و اظهار داشت: استکبار جهانی به سردمداری آمریکایی‌ها و با نوکری رژیم صهیونیستی چشم دیدن پیشرفت‌های ایران را ندارند و از طرفی دیگر نیز نمی‌توانند قدرت انقلاب را نادیده بگیرند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع با بیان اینکه پیشرفت در تمام زمینه‌ها و بهبود زندگی مردم از تأکیدات مقام معظم رهبری به مسئولان نظام است تصریح کرد: زیرساخت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف ایجاد شده است اما شرایط باید به‌گونه‌ای باشد که مردم اثر آن ره در زندگی خود لمس کنند.

سردار طلایی‌نیک وجود نابه‌سامانی‌های اقتصادی و جنگی که علیه جمهوری اسلامی در جهان به راه افتاده را نقشه حساب شده دشمن خواند و افزود:‌ با وجود همه مشکلات اقتصادی و کمبودهای فراوانی که در حوزه معیشتی شاهد آن هستیم اما مسیر و زمینه‌های پیشرفت نیز در کشور وجود دارد.

وی مدیریت جهادی و تعهد بالای کاری در بسیاری از مدیران دلسوز انقلاب را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: برخلاف رسانه‌های بیگانه که همه مسئولان نظام را افرادی زراندوز معرفی می‌کنند اکثر مسئولان در اندیشه بهبود وضعیت معیشت مردم هستند و برای اصلاح وضعیت موجود تلاش می‌کنند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع بسیج شدن تمام نیروها   قوا برای پیشرفت و سازندگی کشور را در شرایط فعلی امری لازم و ضروری اعلام کرد و گفت: مردم شجاع ایران اسلامی در اوایل پیروزی انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی پای آرمان‌های خود ایستادند و امروز نیز نسبت به توطئه دشمنان هوشیارند.

Share