جعفری، رئیس بسیج رسانه گیلان:

۲۰۶۴ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان ارسال شد

رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به ارسال دو هزار و ۶۴ اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر این استان، گفت: این جشنواره در هشت بخش برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، محسن جعفری پیش از ظهر شنبه در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر که در سالن شهدای ناجا در رشت برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت شهید رسانه‌ای استان گیلان، اظهارکرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر به عنوان بزرگترین رویداد رسانه‌ای استان گیلان است.

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف تبیین، توسعه و نهادینه کردن گفتمان انقلاب اسلامی، حمایت از تولیدات فاخر رسانه‌ای استان گیلان برگزار شده است، افزود: تلاش شده تا تولیدات مختلف رسانه‌ای استان گیلان در جامعه بیشتر دیده شود.

رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه این جشنواره در هشت بخش تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، عکس، کاریکاتور و گزارش تلویزیونی برگزار شده است، گفت: در سال گذشته ۱۰۲۷ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که این تعداد برای امسال به ۲ هزار و ۶۴ اثر در بخش‌های مختلف به جشنواره شاهد بوده ایم.

وی در ادامه بیان کرد: داوری آثار توسط یک تیم رسانه‌ای و با همکاری بسیج رسانه کشور برگزار شد و امروز از برترین آثار این جشنواره با حضور مسئولان کشوری و استانی تجلیل می شود.

جعفری در ادامه به برخی اقدامات و برنامه‌های اجرا شده از سوی بسیج گیلان اشاره کرد و گفت: دوره‌های سواد رسانه‌ای در سطح مدارس، دانشگاه ها، دفاتر رسانه‌ای و پایگاه های خبری برای بیش از ۱۲ هزار و ۶۵۰ نفر برگزار شد.

Share