گیل پارک در محورهای گیلان احداث می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ایجاد گیل پارک در محورهای استان بنا به تاکید استاندار خبر داد و گفت: گیل پارک ها همان مجتمع های خدماتی – رفاهی کوچک مقیاس بین راهی هستند که به فاصله ۶ تا ۱۰ کیلومتر از هم قرار خواهند گرفت. محمدرضا نازک کار ارائه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ایجاد گیل پارک در محورهای استان بنا به تاکید استاندار خبر داد و گفت: گیل پارک ها همان مجتمع های خدماتی – رفاهی کوچک مقیاس بین راهی هستند که به فاصله ۶ تا ۱۰ کیلومتر از هم قرار خواهند گرفت.

محمدرضا نازک کار ارائه خدمات مناسب به کاربران جاده ها را موجب افزایش ایمنی سفر دارد و اظهار کرد: وجود مجتمع های خدماتی – رفاهی بین راهی در کاهش سوانح جاده ای نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر ۱۴ مجتمع خدماتی – رفاهی بین راهی در طول راه های استان به بهره برداری رسیده است، افزود: ۱۰ مجتمع نیز توسط بخش خصوصی در حال احداث است که در زمان پیش بینی شده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان، مجتمع های مذکور را مجهز به نمازخانه ویژه برادران و خواهران دانست و تصریح کرد: در بخش غرب گیلان، حدفاصل فومن – پونل دو مجتمع در حال بهره برداری داریم، اما خلاء نمازخانه همچنان وجود دارد لذا سه مجتمع از ۱۰ مجتمع در دست احداث در غرب استان واقع می شود.

این مقام مسئول، از ایجاد گیل پارک در محورهای استان بنا به تاکید استاندار خبر داد و گفت: گیل پارک ها همان مجتمع های خدماتی – رفاهی کوچک مقیاس بین راهی هستند که به فاصله ۶ تا ۱۰ کیلومتر از هم قرار خواهند گرفت.

وی خواستار جذب سرمایه گذار بخش خصوصی جهت احداث گیل پارک شد و عنوان کرد: گیل پارک ها به ارائه خدمات اولیه از جمله سرویس بهداشتی و نمازخانه خواهند پرداخت و لذا با احداث این مجتمع ها مشکل کمبود نمازخانه در محورهای استان نیز به نوعی حل می شود.

Share