مدیرکل مدیریت بحران استان گیلان خبر داد:

گرفتار شدن ۵۰ آفرودسوار در ارتفاعات ماسال | محور گیلوان ـ زنجان بازگشایی شد

مدیرکل مدیریت بحران استان گیلان از گرفتار شدن ۵۰ آفرود سوار با ۶۰ سرنشین در ماسال خبر داد و گفت: آفرود سواران هم‌اکنون با تلاش راهداران و نیروهای امدادی در حال هدایت به پایین‌دست هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، رضا اسلامی با اشاره به بارش برف در سطح شهرستان‌های استان گیلان اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان گیلان در روز گذشته اخطاری را مبنی بر آمادگی در مواجهه با هرگونه بحران ازجمله بارش برف دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه همه ارتفاعات استان گیلان تحت نوسانات جوی و بارش برف قرارگرفته‌اند افزود: شهرهای دیلمان، ماسوله و اشکورات ازجمله شهرهایی هستند که بیشترین میزان بارش برف در آن‌ها گزارش‌شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گیلان از انسداد محور علی‌آباد ـ زنجان خبر داد و گفت: محور گیلوان به زنجان در محدوده علی‌آباد براثر ریزش کوه مسدود شده است و تلاش راهداران برای بازگشایی آن ادامه دارد.

اسلامی از درماندگی ۵۰ آفرودسوار در ارتفاعات ماسال خبر داد و افزود: ۵۰ آفرود سوار با مجموعاً ۶۰ سرنشین در ارتفاعات شهرستان ماسال گرفتار کولاک و برف شده‌اند که با همکاری امدادگران و راهداران در حال ساماندهی و هدایت به پایین‌دست هستند.

وی با بیان اینکه محور گیلوان علی‌آباد تنها محور مسدودی بوده که با تلاش راهداران هم‌اکنون باید بازگشایی‌شده باشند تصریح کرد: مردم تنها برای دستیابی به اخبار راه به منابع رسمی توجه کنند و از هرگونه توجه و اشاعه اخبار از سوی مراجع غیررسمی خودداری کنند.

Share