متهم 37 ساله دستگیر شد

کشف فرار مالیاتی ۵ میلیارد ریالی در فومن

سرهنگ محسن جعفرزاده، فرمانده انتظامی فومن از کشف فرار مالیاتی به مبلغ ۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبرداد و افزود: متهم که ۳۷ سال سن دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی فومن از کشف فرار مالیاتی به مبلغ ۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ محسن جعفرزاده گفت: در پی دریافت پرونده‌ای مبنی بر جعل عنوان برای فرار از مالیات توسط یکی از عمده فروشی‌های ارزاق عمومی فومن، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات انجام شده، یک عمده فروش که با مدارک جعلی به نام شخص دیگری فاکتور صادر می‌کرد تا از زیر بار مالیات شانه خالی کند شناسائی شد افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ جعفرزاده ادامه داد: متهم که ۳۷ سال سن دارد با این شگرد توانسته بود از پرداخت مبلغ ۵ میلیون ریال مالیات خودداری کند.

فرمانده انتظامی فومن در پایان با بیان اینکه متهم به مقام قضائی معرفی شد اظهار داشت: با توجه به اینکه پلیس ضابط عام بوده با هماهنگی مقام قضایی، با تمامی اخلالگران نظم و امنیت در هر زمینه‌ای وارد عمل شده و برخورد خواهد کرد.

Share